Gratis 4. Yıl İndirimi Alışverişim

Geçtiğimiz cuma başlayan ve pazar biten bir Gratis indirimi vardı. Muhtemelen görenler bulabildikleri birkaç parça ürünü almışlardır. %40 indirime Gratis Kartı olanlar için de bir %10 eklenmişti. Böyle güzel bir indirimi değerlendirmeden olmazdı.

Ben ancak cumartesi Gratis'e uğrayabildim. Hatta birinde aradıklarımı bulamayınca ikincş bir Gratis'e bakmayı da ihmal etmedim ancak mağazalar öyle yağmalanmıştı ki aradıklarımın hepsini bulamadım. Merak ettiğim birkaç parça ürünü aldım.


İlk olarak uzun zamandır merak ettiğim ve almadan önce denediğimde de çok hoşuma giden Loreal Lumi Magique fondöteni aldım. 23 tl gibi bir fiyata geldi yanlış hatırlamıyorsam. Direk tenimle uyum sağladı ve açıkçası ben fondötenden çok fazla kapatıcılık beklemiyorum. Biraz kullandıktan sonra yazısını yazarım zaten.


Merak ettiğim bir diğer ürün John Frieda Hacim Veren Şampuan idi ve nihayet bulup aldım. Aslında kullandığım şampuandan memnunum ama hacim konusunda beklentimi karşılamıyor. Bu yüzden bu şampuanı denemek istedim.


Gelelim aylardır takip ettiğim ve nihayet uygun fiyatla almayı başardığım Crystal Roll-On Deodorant. Kullanınca burada yazısını yazacağım. Bakalım anlatıldığı kadar var mıymış?


Bundan sonrası daha önce de kullanıp memnun kaldığım ürünler. La Petit Marseillais beyaz şeftali ve nektarin duş jeli kokusuyla beni kendine hayran bıraktı. Fiyatı da güzel olunca aldım. Wet N Wild simli farın pembe rengini kullanıyorum, kenarda bir tane de altın rengi bulunsun diye aldım. Breathe Right, alerjiden dolayı sık burun tıkanıklığı yaşadığım için kurtarıcım oldu diyebilirim. Birçok marka denedim. En iyilerden biri Breathe Right. Bu yüzden buldukça alıyorum. Son olarak Colgate diş fırçalarını evde bulunsun diye aldım. Bilindiği üzere diş fırçalarında çabuk bakteri ürediği için belli aralıklarla değiştirmek gerekiyor. O yüzden yedek illa ki bulundururum.

Benim alışverişim bu kadardı. Eksikler kaldı ama bir yandan düşününce iyi ki kalmış. Yoksa batacakmışım :) Rossmann alışverişimi de hafta içi yazmaya çalışacağım. Şimdilik hoşça kalın.

NOT: Başta babam olmak üzere öğretmenliğe gönül vermiş tüm öğretmenlerin gününü kutlarım :) 

3 yorum:

  1. güzel günlerde kullan karlı bir alışveriş olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. La Petit Marseillais beyaz şeftali ve nektarin duş jelini ben bayram idiriminden almıştım ama elimdeki ürünler bitmediği için henüz ona sıra gelmedi. Etkisi nasıldır bilmem ama ben de kokusuna bayıldım. İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil