Izabel - J. A. Redmerski / Kitap Yorumu (Katiller Çetesi #2)


Herkese merhaba

Üç haftadır çok yoğundum. Bu yüzden okuma ve yazma konusunda biraz yavaşım. Bazı şeyler malesef, blogun önüne geçti ama dengelemek için elimden geleni yapıyorum. Bugün severek okuduğum Izabel'in yorumuyla geldim. 

Izabel, Katiller Çetesi serisinin 2. kitabı ve yazarın okuduğum 4. kitabı. Bu 4 kitaptan sadece birinde hayal kırıklığına uğradım. Daha doğrusu kitap beklentimin altında kaldı. Onun dışında diğer üçü muhteşemdi. Biraz seriden bahsetmek istiyorum. Serinin yurt dışında şu ana kadar 6 kitabı basılmış. Goodreads'e bakarsak 7. kitabı da çıkacakmış. Seri ne kadar devam edecek bilemiyorum ve seri uzadıkça sıkar mı diye de merak ediyorum açıkçası. İlk iki kitaba bakarak söyleyebilirim ki hiç sıkılmadım ve ikisi de aşırı akıcıydı.


Serinin ilk kitabı Sarai'ın yorumunu yazmıştım. Okumak isteyenler için TIK. Sarai, çocuk yaşta annesi tarafından tehlikeli bir çete liderine veriliyordu. Bu çete lideri ona aşıktı ve gençliğinin ilk yılları zorla bir yerde tutulmakla ve tabiri caizse tecavüzle geçmişti. Pisliğin içinde yaşayıp o çevredeki tüm pislikleri görmüş, bu kişileri tanıma fırsatı bulmuştu. Kaçmak için fırsatını bulduğunda da (Victor'ın yardımıyla) kaçmıştı. Victor, onu normal bir hayat yaşaması için tek başına bırakmıştı ama Sarai'ın başka planları vardı.

Bu kitapta Sarai'ı, Izabel kimliğinde görüyoruz ve onun yarım kalmış bir işi tamamlamak üzere çıktığı yolda yaşadıklarını okuyoruz. İşler düşündüğü gibi gitmediğinde devreye Victor Faust giriyor ki kitap bundan sonra başlıyor diyebilirim. Victor, Birlik'ten ayrılmış ve bireysel çalışmaya başlamıştır. Sarai'den önceki yaşamına dönse de son 8 aydır onu gözetmeye devam etmiştir. Sarai'ın normal bir yaşam kuramayacağını anladığında onu her şeye rağmen yanında istediğini kabul eder ve ikilimiz bir araya gelir. İşte bu noktadan sonra olaylar olaylar.

Çok fazla detaya girerek kitabı okuyacak olanların okuma keyfini azaltmak istemiyorum ama öyle olaylar oluyor ki anlatmakla bitmez. Sarai'a yapılan testler, yine Sarai ile yıldızı bir türlü barışmayan Niclas'ın arasında yaşanan olaylar, bu serinin adının neden Katiller Çetesi olduğu gibi pek çok önemli detayı ortaya çıkarıyor bu kitap. Şu an serinin en güzel kitabı olduğunu söyleyebilirim. Sarai, yaşadıklarının etkisiyle nasıl bir şeye dönüşüyor, inanın okuması inanılmaz keyifli :) Fredrik için de kitaba ayrı bir tat katmış karakter diyebilirim sanırım ama yine de en favori karakterim Victor :D Spoiler vermeden yorumu bitirmek istiyorum ve Sarai'ın, Victor ile buluşmasına kadar geçen sürede tam onların şarkısı olabilecek bir şarkıyı da buraya ekleyiveriyorum. Mutlu günler.

1 yorum:

  1. Adsız6/25/2017

    Bu şarkı da benden https://youtu.be/OhaiqV7nnrM

    YanıtlaSil