Fresh'n Soft Kişisel Bakım Ürünleri

Herkese merhaba

Uzun zamandır aklımda olan ama bir şekilde bugünlere kadar yazamadığım Fresh'n Soft ürünlerini nihayet yazabiliyorum. Markanın hemen her ürününü kullandım bugüne dek. Kısa da olsa memnun kalıp kalmadığımı yazmak istedim.


Fresh'n Soft Premium Makyaj Temizleme Mendillerinden kaç tane bitirdim bilmiyorum. 4-5 tane oldu sanırım. Makyaj temizlemede genellikle makyaj temizleme mendili kullanmıyorum. Mendiller rimelleri çıkarmada fazla başarılı olmadığı için temizleme losyonları ile temizleme yapıyorum ama hafif makyajları çıkarmada etkili olduğunu söyleyebilirim. Ben bu mendillerini makyaj esnasında sağa sola bulaşan kısımları temizlemede de kullanıyorum.


Benim sürekli kullandığım kuru ve hassas ciltler için olanı. İçeriğinde jojoba yağı, aloe vera özü, A, E ve F vitamini bulunuyor. Kuru ciltlere uygun olarak üretilmiş ve alkolsüz. Yüzde yakma vb. bir sorunla karşılaşmadım. Bir pakette 25 adet mendil var. Yağlı ciltler için olanı yüzümü kurutabilir diye makyaj temizlemede değilde düzeltmede kullandım daha çok ve bitirdim. Onda da yine yakma vb. bir sorun olmadı.



Fresh'n Soft Premium Makyaj Temizleme Pedi, bundan da birkaç paket bitirdim ve stokta da var daha. 80 adet ped var bir pakette. Çift yüzeyli bu pamuklar incecik değil, tam olması gerektiği gibi. Kenarları dikişli olan pedlerin %100 doğal pamuk olduğu yazıyor.


Fresh'n Soft Ter Emici Yapraklar yaz sonunda kullanmaya başladım ve cidden çok güzel bir ürün. Yaz - kış aşırı terlemeden yakınan kişilerin denemesini öneririm. Gerçi en azından yaz aylarında herkes kullansa toplu taşıma araçları daha güzel kokabilir :) Ürünle ilgili daha önce yazdığım detaylı yazıyı okumak için TIK.



Fresh'n Soft Makyaj Düzeltme Çubuğu, paket içinde 80 tane çift taraflı makyaj düzeltme çubuğu yer alıyor. %100 doğal pamuktan üretilmiş çubukların bir tarafı sivri bir tarafı yassı. Makyaj yapanların kurtarıcısı bu çubuklar. Ben de severek kullanıyorum.

Görselde olmadığı halde yazmadan geçmek istemedim. Geçen yıl Fresh'n Soft Kulak Çubuğu kullanmış ve çok memnun kalmıştım. O zamandan beri gittiğim tüm marketlerde baktığım halde kulak çubuğunu görmüyorum. Diğer ürünlere ulaşmak kolay ama kulak çubuğuna bir türlü ulaşamadım. Umarım yakın zamanda bu ürünü kolaylıkla bulabiliriz.

Benim Fresh'n Soft markasından denediğim ürünler bu kadardı. Sizler hangi ürünleri kullandınız ve memnun kaldınız mı?

1 yorum:

  1. ben mendillerini ve pamuklarını çok seviyorum.. bebe mendilleri de güzel ayrıca..

    YanıtlaSil