RSS

Babil.com Eylül Alışverişim



Herkese merhaba

Babil'den ilk alışverişimi yaptım ve öyle memnun kaldım ki bir gün sonra tekrar minik bir sipariş verdim. İlk siparişi pazar gece 1 sularında verdim ve salı sabahı kitaplar elimdeydi. Kitaplaşma Günü yazımı hatırlarsınız o yazıdaki kitapları da Babil'den almıştık ama kitaplaşma günü kitaplarını gün sahibine sürpriz olması için sipariş veren gönüllü bir arkadaşımız olması sebebiyle bu benim ilk alışverişim oldu. Şimdilik iki alışverişten de memnun kaldım. İkinci siparişim de aynı hızla kargoya verildi ve bana ulaştı.

Şimdi neler aldığıma bakalım mı? :)

İlahi Komedya, alışverişi yapma sebebim oluyor. Çünkü Kitap Ağacı Bursa olarak İlahi Komedya'yı toplu okuma kararı aldık ve ben toplu okunan kitapları mümkün olduğunca kaçırmıyorum. Oğlak Yayınları'nın son baskısının çeviri açısından en iyisi olduğu söylendiği için ben tercihimi 3 kitaptan oluşan setten yana kullandım. Şeker Portakalı, yıllardır almak isteyip bir türlü fırsat bulamadığım kitaptı. Güzel indirimi olduğu için onu da sepete ekleyiverdim. Araba Sevdası, blogger kulübü vasıtasıyla tanıtım için isteğim üzerine sepetime eklendi. Lise yıllarımda bir kez okumuş, beğenmiştim. Bu kez istediğim kitabın özelliği ise orijinal metin olması. Eğer okuma yaparken beni fazla zorlamazsa aynı yayınevinden çıkan diğer klasikleri de almayı düşünüyorum. Son olarak Arka Kapak'ı aldım. Çok dergi insanı değilim ama herkes akın akın Arka Kapak okurken kendimi daha fazla tutamadım. Deneme yapmak için aldım.

Sonraki siparişimde aldığım kitaplar Güneşi Uyandıralım ve Delifişek seriyi tamamlamak amacıyla aldığım kitaplardı. Kore'deki Çatı Katımdan Sesleniyorum ise instagram çekilişinde kazanan arkadaşın seçtiği kitaptı. Umuyorum ki kendisine hafta sonuna kadar varmış olacak. Kitaplarımı en kısa sürede okumak için sabırsızlanıyorum. Babil'e de hızlı gönderimi için teşekkür ediyorum. Kitap yorumlarım ve alışveriş yazılarım devam edecek. Beni instagramdan (@kitaplarinincisi) takip etmeyi unutmayın. Sevgiler :*

Kuzey Masalı - Zeliha Eren / Kitap Yorumu


Herkese merhaba

Maşallah diyeyim bu ara hem okuyor hem yazıyorum. Umarım bu çizgide ilerlemeye devam ederim :) Blog yazarlarının ortak derdidir yazılacak yazıların yığılması. Yığılma olunca da bazıları aksar zaten. Fazla uzatmadan hemen kitap yorumuma geçiyorum.

Kuzey Masalı, yazarın ilk kitabı ve aynı zamanda serinin ilk kitabı. Birbirinin devamı kitaplar değiller. Her kitapta başka bir çifti okuyoruz. Kuzey Masalı, Kuzey ve Masal'ı anlatıyor. Kısaca karakterlerden bahsetmek istiyorum. Masal, rengarenk giyinmeyi seven, azıcık sakar, Amerika'da Bilgisayar Bilimleri üzerine doktora yapmakta olan bir kız. IQ'su 180 olup renk skalası ve değişik meyveler alanında da uzman. Okuyanlar ne demek istediğimi hemen anlamıştır :D Kuzey, ailesini çocukken kaybetmiş, aile dostlarından birinin gözetiminde büyütülmüş ve bir şirket kurmuştur. Aynı zamanda fazlasıyla sert görünümlü bir Bis ajanıdır. Alex, Zack ve daha birçok ajanla birlikte önemli projelerde çalışmaktadır. Kuzey ve Masal bu kadar ayrı işler sürdürürken Türkiye'ye iniş yapmış bir uçakta fazlasıyla komik bir şekilde tanışırlar. Gerçi buna tanışma demek ne kadar doğru olur bilemiyorum.

Kuzey ve Masal, ikinci defa birbirlerinin yoluna çıktığında artık hayat onlara bir arada olmaktan başka şans tanımaz. Masal'ın tehlikede olduğunu öğrenen Bis, onu Kuzey'in korumasına karar verir. O güne kadar rastlanmamış bir şifreleme yöntemi ile açılan bir çanta ele geçirirler ve bu çantada çökertilmeye çalışılan örgütle ilgili çok önemli bilgiler olduğunu öğrenirler. Şifre çözülene kadar öyle olaylar oluyor ki okuyacak olanlara sürpriz olsun. Az çok konunun anlaşıldığını düşünüyorum.

Romanda bolca tesadüfe şahit olacaksınız ve bol bol eğleneceksiniz. Benim açımdan kitabın olumsuz tek yönü hikayenin gereğinden fazla uzatılmasıydı. Daha kısa olsa bence dört dörtlük bir kitap olurdu. Hem romantik hem eğlenceli kitaplar ilginizi çekiyorsa bu seriye bir göz atabilirsiniz. Kuzey ve Masal'ın hikayesi sizi kendisine çekecek zaten :D Sırada serinin 2. kitabı Mekanik Aşk var. Önümüzdeki hafta okuyup yorumunu yazmayı düşünüyorum. Şimdilik hoşçakalın :*

Okuoku.com Eylül Alışverişim


Herkese merhaba

Aslında eylül ayında kitap alışverişi yapmayacaktım ama okuoku.com öyle bir kampanya yaptı ki dayanamadım. Ağustos sonu siteyi yeniledi okuoku, bir süre herkese kapatıldı. Bu süreç sonunda güzel indirimlerin geleceğini herkes biliyordu ve site yeniden açılınca aşırı yüklenme oldu. Ama indirimleri görünce hak verdim. Yabancı, Artemis, Müptela, Ephesus Yayınları ve daha birçok yayınevinin kitapları 9.90 tl'den satışa sunuldu. Ek olarak Aspendos Yayınları, Martı Yayınları kitaplarına da aşırı uygun fiyata sahip olma fırsatı sunulmuştu. E hemen herkes değerlendirdi tabii ki.

Benim bu ayki alışverişim 6 kitaptan oluşuyordu. 1 tane de açılış sonrası herkese hediye gönderdiler. Seyyah, benim kolimden çıkan hediye kitaptı. Neler almışım kısaca bahsedeyim o zaman. Yabancı Yayınları'ndan sepetime eklenen 4 kitap vardı. Lola ve Komşu Çocuk'u okuyup beğenmiştim. Farklı bir hikayesi vardı Lola ve Cricket'ın. Haliyle serinin 3. kitabı da indirimde olunca dayanamadım, aldım. Bakalım Isla ve Mutlu Son'da da aynı duyguyu hissedebilecek miyim? Bu arada yayınevi serinin ilk kitabını da basacakmış. İlk kitabı yıllar önce Arunas Yayıncılık basmış ancak dediğim gibi Yabancı bu seriyi tamamlayacakmış. İkinci olarak seçtiğim kitap Güz Fırtınası idi. Rita Hunter'ı ilk defa okuyacağım ve yorumlara bakılırsa beğeneceğim bir roman olacak.

Tatlı Ateş, sanırım bu alışverişte aldıklarım içinde okuyacağım ilk kitap olacak. Malum Travis ile başlayan bir "Maddox Kardeşler" efsanesi var ve bu kitapta ikizlerden Taylor'ı okuyacağız. İkizler açıkçası en merak ettiklerimdi. Umarım Taylor'ın hikayesi beni hayal kırıklığına uğratmaz. Geçmişin Kırıkları, son çıkan romanlardan biri. Arka kapak yazısı hoşuma gittiği için aldım. Biraz hüzünlü bir roman gibi geldi bana ama bakalım :) Canan Düzgan'ın okumadığım tek kitabı İlham Perisi'ydi. İndirimde görünce okumak gerek deyip aldım. Hayal kırıklığına uğrayacağımı sanmıyorum. Genelde seviyorum çünkü yazarın romanlarını. Zincirlenmiş Kalpler, konusu itibariyle ilgimi çekti. Beğenirsem serinin 2. kitabını da alacağım.

Aldığım tüm kitapların tanesi 9.90 tl idi. Hala almak isteyenler varsa indirim devam ediyor. 75 tl ve üzeri alışverişlerde kargo ücreti ödenmiyor. Bu ay her yerde indirim var ama ben kendimi tutmayı başarmak istiyorum. O yüzden kitaplara gömülüp bol bol okuyacağım. Beni instagramda @kitaplarinincisi hesabımdan takip edebilirsiniz. Sevgiler :*

Maddox Kardeşler Serisi yorumları:

Tatlı Sır
Tatlı Yalan
Tatlı Ateş yorumu en kısa sürede gelecek :D

NOT: Okuoku sipariş yoğunluğu nedeniyle kitaplarımı 6 gün sonra kargoya vermiş olsa da Aras Kargo tam olarak 10 günde ulaştırdı. 5 gün bayram tatili vardı. Kalan 4-5 günde kolim nasıl gelemedi bilemiyorum. Bununla ilgili Aras Kargo'ya şikayet maili göndereceğim. Normalde 1 günde gelen koli 10 gün orda burda atıldı resmen. Aras'tan bu kez hiç memnun kalmadım. Bunu da belirteyim. Okuoku'dan alışveriş yaparsanız UPS'i seçin. UPS bayram öncesi ulaştırmıştı çünkü kolileri. Bana daha dün geldi. Aradaki uçurumla ilgili daha fazla yorum yapmayacağım. Bu da bir bilgilendirme olsun :)

Ağustos Ayında Neler Okudum?

Herkese merhaba

Zamanında yayınlamayı unuttuğum bir yazıyla karşınızdayım :D Ay biteli 20 gün olsa da yazıyı yayınlama kararı aldım. Ağustos ayı benim için güzel geçti. Tam 13 kitap okudum. İstisnalar dışında çok severek okudum bu ay kitapları. Neler okumuşum, kısaca bahsedeyim.


Kimsenin Bilemeyeceği Şeyler, Tuti Kitap'tan çıkan bir kitap. Yazarı Sinan Candan. Kısa bölümler halinde yazılmış ve inanılmaz derecede düşünmeye itiyor okuyucuyu. Evrim teorisinden tutun doğadaki fraktallara kadar birçok şey hakkında bilginiz zirveye çıkıyor. Hiç sıkılmadan okunuyor. Belki okuma süreniz benimki gibi birazcık uzayabilir ama mutlaka bitirirsiniz ve iyi ki bu kitaba denk gelmişim dersiniz.


Sınırları Zorlamak'ı, bir kitapçıdan geçen yıl 5 tl gibi bir fiyata almıştım ve açıkçası büyük bir beklentim yoktu. Tatil için yanıma aldığım kitaplardan biriydi. Başladıktan sonra tatil falan demeden 1 günde bitirdim :) Bir serinin ilk kitabı olduğunu sonradan fark ettim, şimdi ikinci kitabı da alıp okumak lazım. Yazarın dilini kesinlikle sevdim.


Geceye Fısıldanan Dilekler'de yine bir serinin ilk kitabı. Seri birbirinden bağımsız 3 kitaptan oluşuyor ve bu ilk kitap ancak ben en son bunu okudum. Daha önce yazılarımdan birini okuduysanız serileri karışık okumayı sevdiğimi biliyor olmalısınız. Biraz ters miyim neyim :D Serinin favorim olan kitabı Bir Dilek Kadar Yakın kadar bayılmasam da keyifli bir hikayeydi. 


Zamansız, Burcu Demet imzalı bir kitap. Kendisini severek okuduğumu da eklemek gerek ama bu romanda yazar bir hayli çıtayı yükseltmiş. Önceki romanlarını da okuyup beğenmiştim ama buna bayıldım ve devamını inanılmaz derecede merak ediyorum. Umarım fazla beklemeyiz.


Şimdi Benimsin, fazlasıyla etkileyici bir kitaptı. Okurken zaman zaman aşırı sinirlendim. Yine de tecavüz konusu işleyen kitaplar içinde en beğendiğim oldu diyebilirim. Malum okuduğumuz bu tarz kitaplarda kız ilk fırsatta ona tecavüz eden yaratığı affeder. İşte bu kitabın farkı da burada başlıyor. Yazarı konuyu işleyiş bakımından tebrik etmek istiyorum. Belki hikayenin tamamı gerçekçi değildi ama ciddi anlamda gerçekçi ögeler vardı. 


Hesaplaşma hakkında detay vermeyeceğim. Çünkü yorumu blogta yazdım. Ancak şunu söyleyebilirim. Tutku Oyunları serisinin açık ara en iyi kitabıydı. Yorum için TIK.


Teklif, yazara ikinci kez şans verdiğim kitaptı. Aynı yazarın Çirkin isimli kitabını okumaya başlamış ve resmen kendimi zorlayarak bitirmiştim. Tek kitaba bakarak bir yargıya varmayayım diye Teklif'e başladım ama malesef bu da berbattı. Bir daha okumam :)


Çok severek okuduğum bir kitaptı Kore'deki Çatı Katımdan Sesleniyorum. Detaylı yorumu blogta var. Yorumuma göz atmak isterseniz TIK.


Beni Affet Leonard Peacock, tek kelime ile ifade etmem gerekirse muhteşemdi. 17 yaşındaki bir çocuğun hayata bakışını okuyoruz. Gerçekçi olmasının yanı sıra asla sıkılmadan okuyorsunuz. Yani bu bir ergen kitabı değil. O kategorinin yanından bile geçmiyor. Mutlaka okuma listelerinize ekleyin. Kesinlikle pişman olmazsınız. Matthew Quick yazdıysa alın ve okuyun yani net. Kitap yorumu için TIK.


İhtiyaç, perileri anlatıyor dedik, daha neler neler çıktı. Kötü perilerden kendini kurtarmaya çalışan kızımızın hikayesini detaylı olarak yazdım. Okumak isteyenleri buraya alayım :)


Muzlu Pastam, okuduğuma pişman olduğum kitaplardan biriydi. Bitsin diye çok zorladım kendimi. Beğenmediğim için de detaylı yorum yazmak istemiyorum. Sonuçta herkesin tarzı farklı. Bana hitap etmiyor diye bu kitap kötü demek doğru olmaz. Sevenleri de çok bildiğim kadarıyla ama malesef ben sevemedim.


Düşlerin Terzisi'ni ne büyük beklentiyle aldım. Okuyacağım diye büyük heyecan vardı içimde. Malesef bu kitapta da umduğumu bulamadım. Filmini de izlemeyi düşünüyorum. Umarım filmini severim.


Son olarak şiirsiz olmaz. Uzun yıllardır şiiri ihmal ettiğimi fark edince hemen Sevda Sözleri'ne başladım. Aslında her gün en az bir şiir diyordum ama kitap çabucak bitti :D Artık önümüzdeki şiirlere bakacağız.

Benim geçen ay okuduklarım bunlardı. Siz kaç kitapla ağustos ayını yolcu ettiniz? Çok merak ediyorum. Mutlu haftalar :*

Instagram hesabımı takip etmeyi unutmuyorsunuz değil mi?

Ağustos Ayı Kitap Alışverişleri


Herkese merhaba

Bu ay sanırım kitap alışverişinde tüm limitleri aştım ve aşmaya devam ediyorum. O kadar güzel kampanyalar oluyor ki dayanamıyorum. Sürekli kitap alıyorum ve artık kitaplarımı eve sığdıramaz oldum :D Tüm alışverişleri tek tek yazmak istiyordum aslında ama yetiştiremiyorum o yüzden toplu yazmak istedim.

İlk olarak D&R mağazalarındaki 9.90 tl kampanyasından aldıklarımdan bahsedeyim. Hiçliğin Kıyısında'yı okumuş ve blogta yorumlamıştım. Ne kadar severek okuduğumu da o yazımı okumuş olanlar bilir. Serinin ikinci kitabı sadece ciltli basıldı. O yüzden bendeki de ciltliydi ama ilk kitap karton kapak olduğu için seri aynı olsun istedim ve bu kitabın ciltlisini aldım. Elimdeki karton kapaklı kitap takasa koyuldu. Takastaki kitaplarım için Ukitap profilime bakabilirsiniz. Ve tabii ki Schindler'in Listesi'ni almasam olmazdı. Fazlasıyla merak ettiğim bir romandı kendisi. İlk fırsatta okunacak :)


Bu ayki ikinci alışverişim okuoku.com'dandı. Oku Oku'yu birçok sebepten tercih ediyorum ama favori alışveriş sebebim her ay farklı kitaplarda yaptığı 9.90 tl indirimi :) Ağustos ayı için de merak ettiğim birçok kitapta indirim yapmışlar. Benim tercihim Muzla Pastam, Ev Kızı Evren ve Buzkent'in En Soğuk Kızı oldu. Minnoş ayraçlar ve kahve de ekstra güzeller değil mi? Bir kitap satış sitesinden insan daha ne bekler?


Carrefour Avm'nin market bölümünde daha önce okuduğum ve sevdiğim bir yazarın bende olmayan bir kitabını 7.90'a görünce dayanamadım ve aldım ama kendimi tebrik etmem lazım onca indirimden tek kitap aldım.

Yine bir D&R alışverişi :D Mağazada birçok kitap yarı fiyatına ve hatta bazı kitaplar daha uygun fiyatlara satılıyordu. Şifacı hakkında pek olumlu yorumlar duymadım ama yine de meraktan aldım. Okuyup kendim karar veririm dedim. 4N1K, konusunda biraz tereddütlüydüm. Sanki yaşım itibarıyla benim ilgimi çekmeyecek bir kitap gibi duruyor ama yine meraktan işte dayanamayıp aldım.


Kitapyurdu alışverişimi de geçmeyeyim. Minik bir alışveriş yaptım. Kitap Ağacı'nın ağustos ayı kitabı Haruki Murakami'nin Sputnik Sevgilim'di. Onu alıp o okumaya katılacaktım ancak başarılı olduğumu söyleyemeyeceğim, hala başlayamadım. Sputnik Sevgilim'e ek olarak yanında çok severek okuduğum Tarryn Fisher'ın son kitabı S*ktir Et Aşkı'nı aldım.


Yine minik bir sahaf alışverişim oldu. Üst görselde gördüğünüz 4 kitabı 20 tl'ye aldım ve evet hepsi orijinal kitaplar. Sadece birinin kapağı biraz hasarlı. Onun dışında güzel bir alışveriş oldu benim için. Marc Levy okumayı da çok seviyorum, o yüzden görünce dayanamıyorum.


Ağustos ayının son siparişi olduğunu umduğum siparişe geldi sıra. Trendyol'u bilmeyen yoktur sanırım. Çeşitli markaların ürünlerini belli bir süre aralığında satışa sunuyor ve fiyatlar genelde çok uygun oluyor. Geçen haftalarda kitap için bir butik açmıştı ve 9.90 tl - 10.90 tl'ye mükemmel kitaplar alınabiliyordu. Tabii ki ona da dayanamadım. Uzun zamandır okuma listemde olan Çocukların Kitabı, Fedailerin Kalesi Alamut, Göremediğimiz Tüm Işıklar ile Kan ve Aşk'ı aldım. Kan ve Aşk dışında hemen hemen sorunsuz bir alışverişti. Kan ve Aşk'ın sayfalarının bir kısmı yırtıktı. Trendyol değişim yapmadığı için bu konuyu yayıneviyle görüştüm. Bana yeni bir kitap gönderdiler ve inanın bendekinden berbattı. İki sayfa dolu iki sayfa boş şeklinde bir kitap geldi hala şoktan çıkamadım. Benim elimdeki yırtık pırtık idare eder dedim artık ne yapayım :D

İşte benim ağustos alışverişlerim bunlardı. 18 adet kitap almışım. Ve tabii ki aylarca kitap almamam lazım çünkü okunacak kitaplar 3 raftan fazla yer tutuyor ki raflara ikişer sıra kitap diziyorum. Sayıyı tahmin edebilirsiniz sanırım. Aylarca yetecek kitap var şu an ve dün akşam dayanamayıp bir alışveriş daha yapmış olabilirim :D Umarım aralık ayına kadar kendimi tutarım. Mutlu kalın.