Açlık Oyunları: Alaycı Kuş Bölüm 2


Herkese merhaba

Sıcağı sıcağına film yorumumu yazıp Açlık Oyunları serisine veda etmek istiyorum. Filmi ilk gününde izleme imkanı buldum. Güzel de oldu. Hafta içi olduğu için 10-15 kişi izledik filmi. Koca salon bomboştu :) Ben 3D altyazılı izlemeyi tercih ettim ama 3D dublajlı ya da 2D dublajlı / altyazılı olarak izlemek de mümkün. 

Önceki filmde hayal kırıklığı yaşamıştım ve bu filmde büyük beklenti içindeydim. Yani görkemli bir final olur diye düşünmüştüm. Filmin sonuna kadar da sanırım beklentim karşılanmıştı ama o nasıl bir final yaa. Çok yavan kalmış bence. Böyle bitmemesi gerek derken bitti ve ben bu final için mi bekledim diye düşünmekten kendimi alamadım.

Bu seriye kitapları okumadan başladım. Bu yüzden de okumak için film serisinin bitmesini bekledim. Eğer kitapları okumuş olsam muhtemelen bu kadar hayal kırıklığı yaşamayacaktım ama filmin son 1-2 dakikasının yavan bir final olduğunu görmek sinirimi bozdu. Sanırım ben çok başka hayal etmiştim. Böyle basit bir son beklemiyordum. Neyse sonuç olarak final dışında filmi çok beğendim. Hatta finali saymazsak serinin en güzel filmiydi. Önceki filmden kat kat iyiydi. 

Katniss yine isyanın yüzü olmaya devam etti. Bu sefer kendi planları da vardı. Karşımızda daha güçlü ve olgun bir Katniss vardı. Katniss ve ekip arkadaşlarının Başkent'e girdikten sonra ilerleyiş sahneleri acayip aksiyonluydu. Peeta başkentin onu getirdiği halden kurtulmaya çalışırken kendini isyan başkanının isteğiyle Katniss'in yanında buldu. Gale ise Katniss'in yanından ayrılmazken yavaş yavaş Katniss'in kimi seçeceğini anlamaya başladı. Gerçekleri anlamaya başlayan Katniss yine yapacağını yaptı :) Bekliyordum öyle bir şey zaten. Serinin önceki filmlerini izlediyseniz buna da gidin mutlaka hiçbir film Alaycı Kuş Bölüm 1 kadar kötü olamaz :D

Ateşi Yakalamak yorumu için TIK.
Alaycı Kuş Bölüm 1 yorumu için TIK.

Filmden Kareler:








0 yorum:

Yorum Gönder