Kitapyurdu.com Ekim ve Kasım Alışverişlerim

Herkese merhaba

Kitap sipariş etmeme kararımı bozduğum iki minik alışverişimi yazmak istedim. Kitapyurdu.com'dan sanırım ilk alışverişimdi. 20 tl ve üzeri kargo bedava olayı en çok bana yaradı sanırım. 


Ekim siparişimi 29 Ekim akşamı vermiştim. Bana ulaşması 10 gün sürdü. Bir ara umudumu kesmiştim :) Şaka bir yana Sarah Jio'nun yeni kitabı Yeşil Deniz Kabuğu'nu annem kendisinin hayranı olduğu için mecburen sipariş ettim. Yazarın geçen yılki Tüyap İstanbul Fuarı'na gelişini son anda iptal edip nedenini ülkenin güvenli olmaması olarak açıklaması beni kendisinden soğutmaya yetti. Her ne hikmetse geçen yıl güvenli olmayan ülke bu yıl birden güvenli oluverdi ve Türkiye'de bir güzel ağırlandı ama bizim milletimiz saf. Yabancı yazar görünce ağızları açık bakakalıyorlar. Bu yıl fuarda geçen yılki tutumuna biraz tepki gösterilmesini beklerdim açıkçası ama kimsenin umurunda olmadı. Yazarın yeni yayınevi Pena'nın tutumunu da hiç doğru bulmadım ama konuya daha fazla girersem çıkamayacağım :) Annemin ısrarıyla ön siparişteyken bu kitabı sipariş edince fazlasıyla beklemek zorunda kaldım oysa ben Hepsiburada.com gibi ellerinde olanı hemen gönderirler kalanlarıysa tedarik ettiklerinde gönderirler diye düşünmüştüm. 

Ekim siparişlerimde ek olarak Tess'in Gözyaşları vardı. Önümüzdeki günlerde başlatacağım çekiliş için aldım kendisini. Şanslı bir izleyicime gidecek :) Ekim ayı siparişimin sonuncu kitabı daha önce okuduğum ama kütüphanemde olmadığı için üzüldüğüm Çirkin Aşk. Aldım rahatladım :)


Gelelim kasım ayı siparişime. Kasım siparişim kısa ve özdü. Bir arkadaşımızın instagram üzerinden yürüttüğü Türk Klasikleri Okuma Grubu'nun ilk ay kitabı olan Yılanların Öcü ve ikinci ay kitabı olan Mahalle Kahvesi'ni aldım. Kasım siparişim 5 günde ulaştı. 

20 tl üzeri sipariş verdiğim için 2 siparişimde de kargo ücreti ödemedim. İki siparişimde de kitaplar çok güzel şekilde paketlenmiş, sorunsuz şekilde geldi. Fiyatları tek tek hatırlamadığım için yazamadım ama diğer online kitap satış sitelerinden daha uygundu. Kitapların gelme süresinin uzunluğu dışında sıkıntılı hiçbir durum olmadı. Tekrar kitapyurdu.com'u tercih edeceğimi düşünüyorum umarım kitap gönderim süresinde iyileştirme yaparlar.

2 yorum:

  1. kitap yurdunda hangi güne kadar temin ediliyor o yazıyor ben genelde sepetimi aynı gun yazan kitaplardan oluşturuyorum eğer beklemek istemiyorsam ama mesela 2 gün yazanları tek bir sepette alıyorum ,ya da 3 gün yazanları tek bir sepete alıyoum o şekilde daha az bekliyorum öyle yapmanı tavsiye ederi m çok güzel kitaplar almışsın çok beğendim fakir baykurt hiç okumadım bende okumak istiyorum bakalım inş bende önümüzdeki ay toplu bir alışveriş yapcam yüzde 5 lik indirimim olcak o zaman vercem siparişimi ....kitap yurdu çok iyidir kesinlikle başka bir siteye gereksinim duymuyorum 20 tl üzeri kargo bedava olması da benim için tercih sebebi

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel kitaplar keyifle oku. Ben de bugun kitapyurdundan siparis verdim. Verdiğim siparişlerde aynı gün kargo yazıyordu. Az önce mail atmışlar kargoya verdiklerine dair. Yarın muhtemelen elimde olur ☺

    YanıtlaSil