Romantik Savaş - Elif Yılmaz / Kitap Yorumu


Herkese merhaba

Okuryazar Blog'un sahibi aynı zamanda Deniz Kızları ile Okuma Etkinlikleri'nden arkadaşım Elif'in ikinci kitabı Romantik Savaş çıktı. İkinci kitabı da bir solukta okudum. İlk kitaptaki oyun bu kitapta yerini savaşa bırakıyor. Romantik Oyun'un kahramanları Steven ve Tina bu kitapta da var. Nasıl olmasınlar Romantik Savaş'ın kahramanları Liz, Tina'nın en yakın arkadaşı ve Chris, Tina'nın üvey babasının yeğeni.

Tina ve Steven'ın romantik oyunları onları mutlu sona ulaştırmıştı. Peki, Liz ve Chris'in sonu ne olacak? Onlar Tina ve Steven kadar şanslı değiller. Çünkü iddiaları savaşmak üzerine. Bir talihsizlik sonucu ev arkadaşı olan bu ikili birbirine savaş ilan ettiğinde başına gelecekleri bilebilir miydi? Liz'in narinliği Chris'in çapkınlığı ile başa çıkabilecek miydi? Ve en önemli soru savaşı kim kazanacaktı?

Spoiler vermemek adına sorular üzerinden gittim ama bir şey söylesem tadı kaçacak. O yüzden okumak isteyenler açısından biraz gizli yorum yaptım :) İlk kitap mı bu kitap mı dense muhtemelen seçim yapamam. İkisi de çok akıcıydı. Ama ben nedense Liz ve Chris'in hikayesini daha çok sevdim. Sanırım Liz'i sevdim ben ondan kaynaklandı bu durum. Bir noktadan sonra Liz için ayy kıyamam dediğimi hatırlıyorum. Chris için neler dediğimi buradan yazmayacağım. Pek iyi şeyler değil :) Kapaktan bahsetmek istiyorum. Kapağı ilk gördüğüm andan itibaren çok sevdim. İlk kapakla da belli bir uyumu olduğunu düşündüm. 

Son olarak Tina ve Steven anısına bir ek bölüm vardı kitabın sonunda. O da çok hoşuma gitti. Yıllar sonra neler olduğunu okuma şansımız oldu. Son zamanlarda eğlenceli kitaplara ihtiyaç duyuyorsanız Romantik Oyun ve Romantik Savaş'ı tavsiye edebilirim. Malum bu cumartesi İstanbul Tüyap Kitap Fuarı başlıyor. İstanbul'da yaşayanlar veya fuar süresince İstanbul'a gidecek olanlar sevdiği yerli ve yabancı yazarlara kitaplarını imzalatma şansına sahip olacak. Elif'in imza günü 14 Kasım'da. Uğramayı unutmayın :)

Romantik Oyun yorumu için TIK

0 yorum:

Yorum Gönder