Rossmann Catrice Alışverişim


Geçen haftasonu Rossmann'a uğrayıp Catrice ürünüleri gelmiş mi diye baktım. Şükür gelmiş. Her ne kadar göz farının istediğim rengi bitmiş olsa da olanlardan bir tane seçtim deneme amaçlı. Testerı deneyip rengi sevince de bunu almaya karar verdim.

Kaş kalemi mi kaş pudrası mı kaş maskarası mı derken en sonunda kalem almaya karar verdim. Eğer memnun kalmazsam maskara almayı düşünüyorum. Neyse kendime uygun rengi seçtikten sonra bunu da almış oldum. Amaç dediğim gibi denemek. Böylece markayı tanıyıp diğer ürünlere şans verip vermeyeceğime karar vereceğim.


Ne zamana kadar sürecek bilmiyorum ama Catrice ile tanışma hediyesi varmış. Bir ürün aldığınızda satış görevlisi üç seçenek sunuyor. Maskara, far paleti ve oje. Ben far paletini seçtim. Maskara stoğumu henüz eritemedim çünkü. Eğer elimde maskara olmasaydı maskarayı seçerdim. Katlamalı bir şey değil yalnız bu. Yani iki ürün alınca iki hediye vermiyorlar. Öyle bir şey gelmesin aklınıza.

Son olarak Catrice dışında iki adet ürün aldım. Biri pastil ki kışları kendisiyle yakın ilişki içinde oluyorum. Diğeri de Rossmann Bursa merkezde açıldığından beri denemek istediğim Wellness & Beauty vücut peelingi. Dayanamadım aldım. Ve ilk kullandığımda iyi ki almışım dedim. Mis kokulu bir ürün.

Benim Rossmann alışverişim bu kadardı. Artık kendimi tutup aralık sonuna kadar kozmetik alışverişi yapmamam lazım. Bu aralar biraz abarttım çünkü. Catrice ile ilgili düşünceleriniz neler? Diğer ürünlere şans vermeli miyim?

3 yorum:

  1. catrice yorumlarını merak ediyorum canım bende hediye olarak maskara almıştım :)

    YanıtlaSil
  2. wellness vücut peelingi favorimdir güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil