Essence All About Matt Sabitleyici Transparan Kompakt Pudra


Herkese merhaba

Düşürdüğüm için biraz mahvolmuş bir ürünle karşınızdayım. Düşürünce hafif bir çatlak olmuştu. Kullandıkça hava alması sebebiyle kabardı ve ben o kabarıklığı düzleştirmek isteyince ortaya böyle bir şey çıktı :) Neyse bu görüntünün nedenini açıklamak istedim. Şimdi ürünle ilgili şeylere geçiyorum.


Ben bu ürünü alınca bir süre kullanmadım. Çok fazla fondöten kullanmadığım için ve cildim kuru olduğu için pudraya ihtiyaç duymuyorum. Günlük kullandığım nemlendiricim yeterli geliyor ama fondöten ya da bb krem kullandıysam pudrasız olmuyor. Böyle zamanlarda kullandığım bu transparan pudra benim için yeterli oldu.


Pudrayı göz altı dahil tüm yüze uyguladığımda beyazlatma, çizgilere dolma gibi şeylerle karşılaşmadım. Uzun saatler bozulmadan makyajımın sabit kaldığını fark ettim. Fiyatına göre sabitlemesinin çok iyi olduğunu söyleyebilirim. Tek olumsuz yanı tozlanması, fırçayı pudraya sürünce toz toz olma olayını direk fark ediyorsunuz.


Ürünün ambalajı ile şunu söyleyebilirim. Çok şiddetli bir düşüş yaşamadığı halde ürün çatladı sonra da daha önce yazdığım gibi kabardı. Düşme esnasında kapağı da hafif kaydığı için ben kaparken kontrol ediyorum. Sanırım düşürmeseydim bu sorunların hiçbiriyle karşılaşmayacaktım :) Bu bitince tekrar alır mıyım sorusuna gelirsem bence alırım. Gerçi aklımda Rimmel London'ın transparan pudrası var. Onu bir denemek istiyorum. Ama her şekilde bundan tekrar alırım ben. Başka yazılarda görüşmek üzere... Hoşça kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder