Ekim'de Neler Okudum?


Geç kalan bir yazı olduğunun farkındayım ama atlamak istemedim. Ekim ayında toplam 10 kitap okumuşum. Bakalım neler okudum, neleri beğendim, neleri beğenmedim :)

Ayın ilk kitabı Guillaume Musso tarafından yazılan Kağıt Kız idi. Abartıldığı kadar olmasa da hoşuma giden bir romandı. Biraz yavaş ilerledi nedense. Sonunda oldukça şaşırdım. Değişiklik arayanlara tavsiye ederim.

Cora Carmack'ın Losing It serisinin 3. kitabı Aramızda'yı uzun zamandır okumak istiyordum bu ay kısmet oldu. Serinin ilk iki kitabını da severek okumuştum. Bunu da hızlıca okudum. Keyifli bir seriydi.

Gizemli Gelinlik aylardır kütüphanede bekleyen kitaplardan biriydi. Daha önce okumadığıma pişman oldum. Kitapta sözü geçen gelinlik dikileli 100 yıldan fazla olmuş. 3 kadın giymiş o gelinliği ve gelinlik butiği olan Charlotte'un eline geçiyor. Charlotte nişanlı ama evlilikle ilgili emin değil. Bu gelinliğin aydınlatılması ve o gelinliği kimin giyeceği ile ilgili bölümler en hızlı okuduğum bölümlerdi. Kesinlikle tavsiye ederim.


Elli Ton serisi ile patladıktan sonra arka arkaya çıkan erotik roman serilerinden biri de Sylvia Day'in kaleme aldığı Crossfire serisiydi. Çevremde beğenen de oldu beğenmeyen de. Bir merakla başladım. İlk kitap bir derece okunur vaziyetteydi. İkinci kitap sıkmaya başladı. Üçüncüyü bitirene kadar çatladım. Dördüncüyü ne zaman okurum bilmiyorum ama ilk üç kitap aralıklı okusam da beni sarmadı. Yine de seri yarım kalmasın diye devam kitaplarını okuyacağım.


Gelelim ortalığı kasıp kavuran Gilly Macmillan'ın Dokuz Gün romanına. Acayip merakla okuduğum kitaplardan biriydi. Kim kaçırdı, buluncak mı, sağ mı ölü mü derken kendimi yedim bitirdim. Kesinlikle tavsiye edeceğim kitaplardan biri. Ayrıntılı yorum için TIK.

Şevval Işık tarafından yazılan Benden Korkma bana çok çekici gelse de aradığım şeyi bulamadığım romanlardan biriydi. Yazarın yaşı ve ilk kitabı olması sebebiyle bazı şeyleri görmezden geldim. Umarım devam kitaplarında istenilen düzeye gelir.



Elif Yılmaz'ın ikinci kitabı Romantik Savaş yine keyif alarak okuduklarımdan biriydi. Kapağı dahil her şekilde benden yüksek puan aldı. Yorumumu okumak içim TIK.

Ve son olarak Arkadya Bitter tarafından yayınlanan uzun zamandır beklenen Karanlık serisi ilk kitabı Tess'in Gözyaşları. Yazarı Pepper Winters. O nasıl bir yazmaktır bilemiyorum. Kitabı elinden bırakamıyor insan. Umarım yayınevi devam kitapları için bizi çok bekletmez. Detaylı yorumum için TIK.

0 yorum:

Yorum Gönder