Nevacare Nutritive Repair 2 Fazlı Acil Bakım Sıvı Saç Kremi


Bitirmek üzere olduğum bu sıvı saç kremini yazmak ancak aklıma gelmiş olabilir ama kesinlikle yazılmayı hak eden bir ürün bu. Kullandığım ilk günden beri nasıl severek kullandım anlatamam. İnce telli saçlara sahip olduğum için bu tarz ürünleri illa ki kullanıyorum. Sanırım şu ana kadar kullandıklarım arasında en iyisi buydu.


İlk etapta saçlarımı taramadan önce saç açıcı amaçlı kullanmaya başladım bu ürünü. İnce telli saçlara sahipseniz çok çabuk dolaşan saçlarınız var demektir ve tararken benim gibi sabırsız biriyseniz saçınızın bir kısmını feda etmek zorunda kalabilirsiniz. Ben de hızlıca saç tarayan biri olarak bu ürünlerin iyi olacağını düşünerek kullanmaya başladım ama Nevacare sıvı saç kremi tahminimin üstünde bir performans sergiledi.

Ürünün vadettikleri şöyleydi:

- Provitamin B5 içeren özel formülüyle saçı yumuşatır, nemlendirir ve parlatır.
- Dolaşmış ve karışmış saçların açılmasına yardımcı olur.
- Saç kırılmalarını azaltır.
- Fön ısısından korur.

Gerçekten saçı yumuşatıp nemlendiriyor, parlaklık açısından gözle görülür bir parlaklık vermiyor. Dolaşmış saçların açılmasında etkili. Saçlarımda kendimi bildim bileli pek kırık olmamıştır. Şu anda da yok. Bu konuda vaadini yerine getiriyor mu bilemiyorum. Fönün verdiği zarardan illa ki koruyordur. Kurutma öncesi bakım yapılmış oluyor bir nevi.


Peki, bu sıvı saç kremini nasıl uygulayacağız? Kullanımı çok basit. Önce şişeyi çalkalayarak iki fazı karıştırmış oluyoruz. Yıkanmış ve havluyla fazla suyu alınmış saça eşit miktarda sıkıyoruz. Tüm saça ürünü uyguladıktan sonra tarama ve kurutma kısmına geçiyoruz. Durulama gerektirmediğini de belirteyim.

Ben saçıma haftada bir HC Hair Care Complex ile 3 saatlik bir bakım yapıyorum. Yıkama yaparken şu an Urban Care yağlı saçlar için olan şampuanı kullanıyorum. Yıkadıktan sonra tarama ve kurutmadan önce de bu sıvı saç kremini uyguluyorum. Şu an bu ürünlerden oldukça memnunum. Eğer ince telli saçlarınız varsa sıvı saç kremleri kurtarıcı olabiliyor. Hoşça kalın.

1 yorum:

  1. mavi suları bende çok seviyorum, Selective'de çok iyi tavsiye ederim

    YanıtlaSil