Fresh'n Soft Ter Emici Yapraklar


Bugün blogta yaz ayında kullanmaya başladığım Fresh'n Soft Ter Emici Yapraklar'ı konuk ediyorum. Kullandığım ilk günden beri yazmayı düşündüğüm bu ürünü nihayet yazıyorum. Ciddi anlamda hayatınızda fark yaratacak bir ürün bu.


Bir kutuda 14 adet ter emici yaprak var. Yani her gün kullanıldığında bir kutu 1 hafta yetiyor. Ter emici yapraklar 2'şer adet olacak şekilde poşetlenmiş ve poşeti açtığınızda yapışkan bandıyla karşılaşıyorsunuz. Kıyafetinizi ters çevirip ürünün yapışkan bandını açıyor ve kıyafetin kol altına yapıştırıyorsunuz. Bu şekilde 5-6 saatte bir değiştirilmesi tavsiye ediliyor ama hatırladığım kadarıyla 6 saatten fazla kullandığım zamanlar oldu ve olumsuz bir şeyle karşılaşmadım. Yine de aşırı terleyen biriyseniz bu uyarıyı dikkate alın lütfen.


Ter emici yaprakları yapıştırdıktan sonra kıyafetinizi giydiğinizde hiçbir rahatsızlık hissi olmuyor. Çünkü ürün pamuksu üst yüzeye sahip. Terleseniz bile ter hiçbir şekilde koku yapmıyor ve kıyafete geçmiyor. Koku yapmama olayına ben pek inanmamıştım okuduğumda ama kullanınca kesinlikle doğru olduğunu gördüm. Her yaprak tek kullanımlık yani kullandıktan sonra ürün çöpe gidiyor.


Hassas ciltler için de uygun olan bu ürünle ilgili dikkat edilmesi gereken şeyler var. Dar ve önü düğmesiz kıyafetlere pek uygun bir ürün değil. Çünkü giyme aşamasında kayma olabiliyor. Bu yüzden önden düğmeli gömlek gibi kıyafetlerde %100 başarı sağlıyor. Dikkat edilmesi gereken bir diğer şey beyaz ve ince kumaşlı bir kıyafetle kullanmak. Şifon vb. kumaş türlerinden yapılma bir kıyafet tercih ettiyseniz ve özellikle beyazsa o zaman dışarıdan fark ediliyor :) Ben şahsen memnun kaldım, aşırı terleme sorunu olanlara mutlaka tavsiye ediyorum.

Fresh'n Soft ter emici mendilleri nerede bulabilirim derseniz Gratis'lerde ve Kağan Mağazalarında var. Onun dışında güvenilir birçok satış sitesinde satılıyor. Şimdilik hoşça kalın.

NOT: Ürün terlemeyi önlemiyor. Sadece teri kıyafetin dışına taşırmıyor, içine hapsediyor.

2 yorum:

  1. çok iyi düşünülmüş yazın bir kaç saatlik bir yerlere gidildiğin de özellikle işe yarar ev de sıkıntımız yok askılı bluz dışın da bir şey giymek zor İzmir de:)))

    YanıtlaSil
  2. güzel bir fikir acaba kimyasal içeriyormu

    YanıtlaSil