Aşktan Kaçarken - Emine Şeyma Mengi / Kitap Yorumu


Yeni kitaplardan biri olmasına rağmen pek tanıtımı yapılmadı. Oysa aynı yayınevinden çıkan birçok kitaptan daha okunabilir buldum. Yazarla ilgili tek bildiğim ilk kitabı olduğu. Wattpad'te yayınlanmış ve daha sonra kitaplaştırılmış. 

Aşktan Kaçarken eğlenceli bir romandı. Akıcıydı. Yazarın kalemi iyi, dediğim gibi yeni yazarlar arasında bir tık üstte diyebilirim. Benim açımdan tek bir olumsuz nokta vardı onu da en sonda yazacağım. 

Babası tarafından ortağının oğluyla evlendirilmek istenen Derin'in evden kaçmasını konu alıyor. Evden kaçtıktan sonra yakalanmamak için bir araba çalıyor ve arabanın sahibi daha doğrusu sahibinin adamları kısa sürede Derin'i buluyor. Olay bundan sonra başlıyor zaten. Arabanın sahibi Baran ile yolları kesişen şımarık Derin'i neler bekliyor neler?

Eğlenceli bir roman arıyorsanız ve tesadüfler sizi sıkmıyorsa bu roman size göre olabilir. Keyifli bir romandı diyebilirim. Biraz fazla tesadüf mü içeriyor ne diyebilirsiniz ama romanlarda çoğunlukla gerçekdışı şeyler aramıyor muyuz zaten? Şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim baştan sona sıkılmadan okudum ve çok çabuk bitti.

Kapak ve ayraçla ilgili de bir şeyler yazmak istiyorum. Kapak rengarenk böyle bir bahar havası var. Bugünlerde böyle renkli kapaklı bir roman okumak bana iyi geldi. Ayracı çok şirin. Kim gördüyse aaa ne şirin dedi :)

Gelelim kitapla ilgili sıkıntıya, benim açımdan tek sorun tüm ile'lerin sürekli ayrı yazılmasıydı. En basitinden örnek verecek olursam "senin ile" yazıyordu. Bu durum fazlasıyla dikkat dağıtıcı geldi bana. Hepsi bu şekilde ayrı yazılınca yordu beni. Onun dışında gözüme batan pek bir şey olmadı. Yazara yolu açık olsun diyor yazımı bitiriyorum. Hoşça kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder