Bursa Kitaplaşma Günü


22 Aralık'taki tanışmanın ardından ne yapalım diye düşünürken Sevgili Ayten Abla'nın önerisiyle gün yapmaya karar verdik. 2 haftada bir sıradaki arkadaşımızın günü olacak. Şansım geri mi geldi bilmiyorum ama bu etkinliğin ilk şanslısı ben oldum. Konuştuğumuz şekilde okumak istediklerimden oluşan listemi hazırladım ve geçen hafta bugün Ayten Abla bizi evinde ağırladı.


Mükemmel bir sofra ve çeşit çeşit yiyecekler eşliğinde bol bol sohbet ettik. Değerlendirmeler yaptık. Laf lafı açtı, nasıl akşam oldu anlamadık. Günün sonunda hepimiz çok mutluyduk ama en mutlusu bendim sanırım. Çünkü okumak istediğim 11 kitap ile eve döndüm. Şehir dışından geleceği için yetişmeyenler oldu onlara da Elif'in gününde kavuşacağım. Heyecan devam ediyor gibi bir şey yani.

Yaptığımız o kadar değişik bir şey ki hem hediye alıyor hem veriyoruz, ikisi de ayrı güzel. Hele hediyeleri açarken öyle farklı bir duygu yaşıyor ki insan... Ve o gün sorduklarında söylediğim gibi arkadaşlarımda bu heyecanı yaşadığında anlayacaklar ne demek istediğimi.




Patrick Süskind-Koku seçimiyle en çok istediklerimden birini hediye eden Whatsapp grubu kurucumuz ve listelerimiz ile bıkmadan usanmadan ilgilenen Esin'e
Gary Small, Gigi Vorgan-Bir Psikiyatristin Gizli Defteri seçiminden ve güzel notundan dolayı Elif'e
Joanne Greenberg-Sana Gül Bahçesi Vadetmedim ve yanındaki şeker not defteri ve güzel notları için Gizem'e
Duygu Özlem Yücel-Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi ve şirin ayraç için Kübra'ya
Sinan Akyüz-Şahika Feraye için Ayşegül Abla'ya
Craig Silvey-Tanrı'nın Unutulan Çocukları seçiminden dolayı Müge'ye
Fannie Flagg-Yaprak Suya Düşünce seçiminden dolayı Sevilay'a
Jan-Philipp Sendker-Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler için Dilek'e
Eylem Tok-Mihr'i hediye eden, gün fikrini bulan ve bizi evinde ağırlayan Ayten Abla'ya
Nazan Bekiroğlu-Lâ: Sonsuzluk Hecesi için Taha'ya
Paulo Coelho-Elif için Gamze'ye
Ayla Yıldırım-Mor Krizantem için günümüze Tokat'tan katılan Seda'ya
Marc Levy-Birbirimize Söyleyemediğimiz Onca Şey seçiminden dolayı günümüze İstanbul'dan katılan Semih'e
İhsan Oktay Anar-Puslu Kıtalar Atlası için Pınar'a
ve bir araya gelmemize vesile olan Kitap Ağacı'na teşekkürler.

2 yorum:

  1. Böyle güzel şeyler yazdığın için asıl ben teşekkür ederim güzel günlerde oku :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım, fuara kadar hepsini bitirmeliyim :)

    YanıtlaSil