Revigen Anti-Stres Düzleştirici Etki Şampuan

Merhaba bu yazımda yaklaşık 2 aydır kullandığım Revigen anti stres şampuandan bahsetmek istiyorum. Genel olarak memnun kaldığım bir şampuandı. Diğer şampuanlar gibi aşırı köpürmesini beklemeyin. Çünkü o şekilde köpürmeyi sağlayan kimyasallar bu şampuanda yok. Aşırı köpük olmadan da saçların tertemiz ve hacimli olabildiğini kullandığınızda görüyorsunuz. Ben bu şampuanı kullanana kadar o kadar alışmışım ki bol bol köpüren şampuanlara ilk başta yadırgadım ama alıştım zamanla :)


Revigen'i takip eden ya da daha önce kullanan varsa vitaminlere önem veren bir firma olduğunu da bilir. Vitaminler vücuda olduğu gibi saçlara da lazımmış. Çünkü kullandıkça saçlarımdaki değişim beni mest etti. Anti stres olması da artı benim için çünkü bildiğiniz üzere stres vb. nedenlere bağlı problemler 6 ay gibi bir sürede saçta etkisini gösteriyor. Ben geçen sene KPSS'ye hazırlanırken saçlarımı da çok ihmal ettim, aşırı dökülmeler başlamıştı ve temmuzdan beri saçlarıma ciddi anlamda kafayı takmıştım :) Doğru ürünlerle bakım yapmam işe yaradı ve sınavdan sonraki 6 ayı geçirdiğim halde saçlarım bırakın kötüye gitmeyi sınav öncesinden daha iyi bir hale geldi.


Kısaca kokusundan da bahsetmek istiyorum. Hoş bir kokusu var ama fazla belirgin değil, buram buram kokmuyor yani :) Bu açıdan koku hassasiyeti olanlar gönül rahatlığıyla kullanabilir. Orjinal boyut 300 ml. Revigen anti stres şampuan ile kullandığım diğer ürünleri de önümüzdeki günlerde blogta bulabileceksiniz.


Şampuanla İlgili Detaylı Bilgi:

Revigen Anti Stres Düzleştirici Etki içeriğinde bulunan Ulmus ekstresi ile strese bağlı gelişebilecek saç sorunlarına karşı koyarak saça canlılık kazandırır. İçerisinde bulunan saç düzleyiciler ve saç besinleri ile saçtaki elektriklenmeyi alır, saçın uzun süre düz ve verilen şekli korunmuş bir şekilde kalmasına yardımcı olur. Özellikle boyama, fön gibi boyama uygulamaları saçın yapısında bozulma, kırılma ve parlaklık kaybı ile gelişen oksidatif hasarlara neden olur. Revigen Anti Stres başınızdaki stresi alarak saça canlılık kazandırır.

Uygulama şekli:
Islak saça uygulanıp; birkaç dakika masaj yapıldıktan sonra ılık su ile durulanır. Sık kullanıma uygundur.

6 yorum:

  1. Bende de var revigen şampuan ama henüz kullanmadım, yves rocher bitsin buna geçeceğim hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç tipine uygun olduktan sonra memnun kalacağını düşünüyorum.

      Sil
  2. Benim de stresten sinav doneminde cok fazlalasti dokulmem. Hatta Bioblasin ise yaramadigi tek kisi miyim neyim:/ Yazin iyi oldu tesekkurler, gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben revigeni tavsiye ederim sahsen :) kullanırsan yorumlarını ilet ama :)

      Sil