Lila Kutu/Aralık


Kasım keşif kutusunu kaçırdıktan sonra aralık'ta almasam olmazdı :) Açıkçası yılbaşı kutusu diye kaçırmak istemedim. Sonuç olarak geçen hafta bana ulaşan kutu bu :)


Gereksiz bazı ürünler olduğunu düşünsemde genel olarak memnun kaldım. Yılbaşı dolayısıyla 2 adet sürpriz ürün de vardı. Ben NYX lip gloss'u görünce benlik bir kutu dedim direk. Unutmadan yazayım 100 Lila Puan da yılbaşı hediyesi olarak kutuda yer almış. Serotis, Oz10x, Hair Black ve Cosmozone benim ilk kez deneyeceğim markalar. Merakla deneyeceğim hepsini. Cyrene shea butter kullanıyorum, hatta yakında onunla ilgili bir yazı yazacağım.


Merak edenler için denediğim ürünleri burdan yazacağım. Blogu takip etmeniz yeterli :) Siz aralık kutusunu nasıl buldunuz? Alanlar memnun kaldı mı? Başka lila kutularda görüşmek dileğiyle diyelim :) Mutlu günler.

0 yorum:

Yorum Gönder