Aralık Ayı Bitenler


Bu ay neler bitirdiğimi yazmaya bir türlü fırsat bulamadım :) Gerçi bakınca pekte bir şey bitirmemişim ama yine de yazmak istedim. Her ay düzenli hale getirmeyi planlıyorum bu postları. Şimdi ürünlere geçelim.


Ekim Lila Kutu'dan çıkan Cyrene ile tanışmamı sağlayan şampuan ve saç kremi. İkisini de bitirdim ve memnun kaldım. Hatta tam boy şampuana başladım bile :) Hobby el kreminden el kremleri ile ilgili yazdığım yazıda bahsetmiştim, nemlendirmesi ve kokusu güzel ama yağlı yapıda. Yine de ürünü severek kullandım. Avon'dan ne zaman aldığımı hatırlamadığım ruj bu ay bitirilecek listemdeydi, neyse ki bitirebildim :)


Yine ekim Lila Kutu'dan çıkan Pangea numunelerini bitirdim özellikle dengeleme yağından çok memnun kaldım, tam boy almayı düşünebilirim. Avon super shock maskara iki yıl kullandım, fazla rimel kullanmadığım için uzun zaman yetiyor :) Nihayet bitti ve bitenler arasına katıldı. Avon kırmızı lip gloss yapışkan bir hal aldığı için çöpe gitti ne yazıkki ama severek kullanmıştım :) Parlatıcılığı çok iyiydi.

Benden bu ay bu kadar. Yine bitirilecek ürün listesi oluşturdum. O kadar çok kenarda kalan ürün var ki yeni farkettiğim, düzenli şekilde kullanarak bitirmeyi hedefliyorum. Ocak bitenler postu daha kalabalık olacak diye düşünüyorum :) Herkese mutlu günler.

0 yorum:

Yorum Gönder