2014'e Merhaba - Bursa Blogger Buluşması / Sponsorlar #1

Dünkü yazımda buluşmadan genel olarak bahsetmiştim. Şimdi bize destek olan sponsorlarımızdan bahsetmek istiyorum. Bol görselli bir post olacak önceden uyarayım.


HC Hair Care bize mükemmel bir set gönderdi. Şampuanlar saç tipimize uygun olarak geldi, complex ve ovex ürünleri blog geçmişime bakarsanız zaten ayrıntılı yer almıştı. Saçlarımı bakıma almanın tam zamanı dedirtti gelen ürünler.


Fresh'n Soft bizlere birbirinden güzel ürünler göndermiş. Hepsi de kullandığım ürünler olduğundan ben çok sevindim. Makyaj temizleme mendilleri harika.


Dore Çorap bizler için güzel çoraplar göndermiş, çocuk çorap ve taytına bayıldım. Rengarenkler. Fiyatları uygun olan bu çoraplar kalite açısından da harikalar.


Alfar Kozmetik, markaları Elite ve Catherine Arley ürünlerinden oluşan bir poşet göndermişler bizlere. Denemek için sabırsızlanıyorum.


1 Kağıt 1 Hikaye hepimize şık kutulara koyup süslediği birbirinden şirin takılar göndermiş. Bana bir yüzüksever olduğumdan bu yüzük denk geldi :)


Watsons bizler için mükemmel kutular hazırlamış. Kutudan çıkan ürünlere hepimiz bayıldık.


Cyrene'de bizler için şık bir kutu hazırlamış. Saç maskesi, shea yağı ve sabundan oluşan paketi için teşekkürler Cyrene.


Nashi Argan denemeyi istediğim, merak ettiğim argan yağından göndermiş. Saçlarım için alıp kullanmak istiyordum. İlk fırsatta kullanıp ayrı bir post yapacağım.


Molped bize yenilenen ürünlerinden gönderdi. Ürünler şık kutularda geldi.



Online Eczanem'de bizleri düşünüp görselini gördüğünüz bu şık ağacı süsleyip göndermiş, tabiki içinde de hediyeler vardı.


Bebak ürünlerini kullanmayan var mı bilmiyorum ama özellikle temizleme sütü harikadır. Temizleme jel ve toniğinden de memnunum. Bize efsane temizleme sütlerinden ve makyaj temizleme mendilinden göndermişler.


Casualstyles bizler için güzel ürünler göndermiş. Bu jean göründüğünden de güzel.


Mumyak'ın gönderdiği bu mum muhteşem kokuyor.


Facedermo'da güzel bir paket hazırlamış. Denemek için sabırsızlandığım bazı ürünler de var bu pakette.


Raen bizler için sabun göndermiş. Paçuli sabununu ilk defa deneyeceğim. Losyonlarını beğendiğim için sabunu da rahatlıkla kullanacağımı düşünüyorum.


Doğadan bize kocaman bir paket göndermişler. Kış günlerinde bana eşlik edecek bu çaylar ve kupa :)


Turuncu Kasa'da bizi unutmamış. Bu güzel deneme boy kremi yollamış. Yaş itibariyle kullanamasamda muhakkak kullanacak birine ulaştıracağım. 


Bulalgiy.com bizlere güzel hediyeler göndermiş. Bana bu hoş gömlek denk geldi. Anneme kaptırdım.

Şimdilik burda bitiriyorum. Yarın diğer sponsor ve hediyeleri de burda olacak. Hepsini denemek için sabırsızlanıyorum. Denedikçe ürünlerle ilgili yorumlarımı blogtan okuyabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder