Bursa Kozmetik/Moda Blogger Buluşması


Herkese merhaba :)

Bursalı bloggerlar olarak bir buluşmayı daha noktaladık. Geçtiğimiz pazar Modaliza ve Bir Mutluluk Atölyesi'nin düzenlediği buluşmaya bende katıldım. Bugün kısa da olsa buluşmadan bahsetmek istiyorum.

Saat 2'de bütün kızlar Benzin Cafe'de toplandık :) Güzel sohbetler edildi. Bol bol fotoğraf çekinildi. Aramıza yeni katılan arkadaşlarımızı daha yakından tanıdık. Hepsini de çok sevdim. Bence biz iyi bir blogger grubu olduk. Umarım bundan sonra da artarak çoğalırız.

Herkesin pozitif enerjisi günümüzü daha da güzelleştirdi. Tabi bir de günümüzü güzelleştirmek için desteklerini esirgemeyen sponsorlarımız var :) Onlarla ilgili yazılar yarından itibaren blogta olacak. Takipte kalın.


Etkinliğimizde bizi yalnız bırakmayan bir firmamız vardı. Fulser'den gelen Esma Hanım ürünlerle ilgili bilgiler verdi ve sihirli fondöteni deneme imkanı verdi bizlere. Süngerimsi ama her tene uyum sağlayan fondötene siz de bayılırsınız diye düşünüyorum. Şimdilik eczanelerden bulabilirmişsiniz. Esma Hanım bizlere M. Asam, Tresan ve Krauterhof markalarıyla ilgili bilgiler de verdi ve benim severek kullandığım Kırmızı Asma Yaprağı Losyonu ile ilgili bir post yapmadığımı farkettim. En kısa zamanda losyonla ilgili yazı burda olacak.


Sponsorumuz olan Benzin Cafe bizler için hazırladığı ikramlarla gönlümüzü fethetti. Ben en çok kanepeleri sevdim. Muhakkak denemelisiniz. Görsellerden de herşeyin çok lezzetli olduğunu anlayabilirsiniz. Biz bol bol yedik :) Benzin Cafe'ye çok teşekkür ediyoruz. Ordaki ambiyans çok farklı çevreye baktığınızda mutluluk duyuyorsunuz ya da en azından ben seviyorum :)

Şimdilik etkinlikten kareler ile yazımı bitiriyorum. Devamı için takipte olun :)








Katılımcı Bloggerlar

www.modalizaa.com
www.birmutlulukatolyesi.com
masumkedi87.blogspot.com
suvemakyaj.blogspot.com
makyajinkimyasi.blogspot.com
www.supercellma.com
gulsevsar.blogspot.com
denizinyildiz.blogspot.com
nursstuudio.blogspot.com
betiilehayattadinda.blogspot.com
eceabdioglu.blogspot.com
busragenc.blogspot.com

5 yorum:

  1. Bir dahaki toplantıya bende geliceeemmm :):)

    YanıtlaSil
  2. toplantı ne ya buluşmaa :D:D

    YanıtlaSil
  3. Daha da genişleyeceğiz o zaman ne güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir gün olmuş cnm ne güzel böyle etkinlikler bol sohbet eşliğinde yeni yeni arkadaşlarlar ediniyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Aynen canım sohbet eşliğinde eğlenceli bir gün geçirmenin yanısıra yeni arkadaşlar ediniyoruz :)

    YanıtlaSil