Cyrene Shea Butter(Karite Yağı)


Cyrene şampuanla tanışalı çok olmuştu ancak shea yağını ilk kez denedim. 1.5 aydır kullanıyorum ve iyi ki denemişim dediğim ürünler arasında yerini aldı. Ben bu kadar fonksiyonel bir ürünü nasıl daha önce keşfetmemişim bilmiyorum :) Kış ayında olduğumuzdan katı halde ama sıcakta eriyen bir ürün. Kokusu olmadığını belirteyim, koku sevmeyenler için ideal. Rengi kutusunda beyaz ancak elinize aldığınızda vücut ısısıyla eriyor yani renksiz bir ürün aslında. Ben 50 ml. lik orjinal boyu kullanıyorum. Ayrıca ekonomik olduğunu da belirtmeliyim. Birden fazla alanda kullanıldığı halde çabuk tükenmiyor.

%100 saf, bitkisel ve doğal bir ürün. Shea yağının içeriğinde doğal SPF 3 güneş koruyucu var. Tüm cilt tipleri için uygun olan shea yağı sentetik kimyasal madde, yapay esans, paraben, kimyasal koruyucu, petrokimyasal madde içermiyor. Hayvanlar üzerinde test edilmemesi benim için en önemlisi.


Shea yağı nerelerde kullanılır dediğinizi duyar gibiyim. O sebeple ben ne için kullandığımı yazacağım:

Daha önceki yazılarımı takip edenler bilir. Akne tedavisi görmüştüm ve kullandığım ilacı bırakalı 1 yılı geçti ancak ilaç işe yaradıysa da bazı etkileri halen sürüyor. Yüzüm bazı dönemler aşırı kuruyabiliyor. Bunun için sürekli nemlendirici kullanıyorum. Dengede tutması açısından nemlendirici benim için önemli, shea yağı bilindiği üzere kuru bölgelerde kullanıldığı için ve doğal olması sebebiyle yüzümde denedim ve gayet başarılı buldum. Gece nemlendirici sürdüğümde ertesi günü rahat geçirebiliyorum, fakat shea yağıyla bu etkinin 2-3 gün olduğunu farkettim yani nemlendirici ürünlerden daha etkili oldu. Tekrar belirteyim shea yağı doğal haliyle SPF 3 içeriyor. Yani günlük bakımda kullanmak için de ideal.


Saç uçlarımda besleyici olarak kullandım, belirttiğim gibi eriyebilen bir ürün, bir miktar ürünü bir kaba koyup eritip saç bakımınızda kullanabilirsiniz. Özellikle eller olmak üzere çatlayan bölgelerde kullanılabiliyor. Topukta ve dirsekte kullanmak mümkün. Dudak kuruluğu yaşayanlar haftada birkaç gece yatmadan az bir miktar dudaklarınıza shea yağı sürün. Tüm hafta hem sürdüğünüz rujlar dudağınızda daha hoş duracak, hem de kuruma vb. bir sorun yaşamayacaksınız. Doğal bir ürün olduğundan dediğim gibi ihtiyacınıza göre kullanım alanını belirlemek sizin elinizde. Bu ürün bittiğinde yenisini alır mıyım? Evet kesinlikle alırım. Fiyatı 29 TL.

Shea yağını incelemek veya satın almak için TIK

2 yorum:

  1. kış aylarında özellikle kuruyan dudaklar için ideal o zaman : )

    YanıtlaSil
  2. kış mevsiminde birden çok alanda ideal :) memnun olmayan birini görmedim henüz :)

    YanıtlaSil