Işıltı - Paula Weston / Kitap Yorumu (Refaim #3)


Herkese merhaba

Nihayet Işıltı'yı bitirdim. Son zamanlarda çok verimli okuyamıyordum, Işıltı bu durumu düzeltti neyse ki. Serinin ilk iki kitabını okumuş ve ikisine de bayılmış biri olarak sanırım en çok bu kitabı sevdim.

Gaby ve Jude kavuşmuştu hatırlarsanız ve Rafa ile Taya Zarael tarafından kaçırılmıştı. Bunun sonucunda Dışlanmışlar, bir çözüm bulabilmek için Tapınakta kalmaya karar verdiler. Gaby ve Jude hatırlayamasalarda olayın onlarla ilgili olduğunun farkındalardı. 

Dani durugörüleriyle kurtarma operasyonunda oldukça etkili oldu ve ben Danili sahneleri çok sevdim. Refaimlilerle bir arada olması ve bunun onu mutlu etmesi falan hoşuma gitti. Refaimlilerin hapsedildiği odanın sırrı da bu kitapta genel olarak çözüldü ve bu süreçte ortaya çıkanlar fazlasıyla şaşırtıcıydı. Özellikle Mya ile ilgili olan kısmı hiç beklemiyordum. Nathaniel ile ilgili biraz daha şey öğrendik. Sona yaklaştık iyice.

Yazar yine muhteşem kurgulamış olayları ve o son neydi öyle. Kitap orda bitirilir mi? Bence bitirilmez. Şimdi 4. kitabı nasıl bekleyeceğim. Son olarak serinin ayraçları çok tatlı değil mi?

Serinin önceki kitabının yorumunu okumak isterseniz TIK

4 yorum:

  1. daha önce hiç okumadığım tarz kitaplar ama anlatımınız çekici geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fantastik okumaya başlayacaksanız bu seriyi önerebilirim. Fazlasıyla akıcıdır :)

      Sil
  2. Hiçbirini okumadim listeme alayim. Tesekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım benim gibi severseniz. Sevgiler :)

      Sil