Kitaplaşma Günü Kitaplarım


Herkese merhaba

Kitaplaşma günüyle ilgili yanlış hatırlamıyorsam 2 yıl kadar önce bir yazı yazmıştım. Bursa'da Kitap Ağacı sayesinde bir araya gelen kitapseverler olduğumuzu ve daha sonra bir arkadaşımızın aklına gelen altın günü konseptini kitaplara uygulama fikrini hayata geçirdiğimizi yazmıştım. Bu yapılan 4. gün ama bir öncekine katılmadığım için benim 3. günüm ve en çok kitap alınan gün de bu gün oldu. Benim listemdeki kitaplar genelde kalın kitaplardı. Haliyle normalden pahalıydı bir çoğu. Yine de 27 kitap geldi bana.

Burda kitapları tek tek yazamayacağım. Çok fazlalar :D Ancak bazılarını çok uzun zamandır okumak istiyordum. Misal Kaptanın Kızı ve Kayıp Kız'ı martta fuarda az aramadım. Onca aramaya bulamamıştım bu ikiliyi. Gün sayesinde ikisine de kavuşmuş oldum. Yine Saka Kuşu ve Gülün Adı okumayı çok istediğim bir romanlardı. Kristin Hannah'ya da artık başlamam lazımdı. Özellikle fuarda kitaplarına bol bol beğeni gelmişken es geçemezdim. Diğer kitaplar genelde yazarla tanışmak için listeme yazdığım veya okuyan arkadaşlarımın çok beğendikleri kitaplardı. 

Hepsini okumak için sabırsızlanıyorum. Gerçi okunacak birkaç yüz kitabım var :) Bir düzen kurup önceliği aylardır beni bekleyen kitaplarıma vermek istiyorum ama büyük ihtimal dayanamayıp bunlardan da okuyacağım :D Haksız da sayılmam hani hangisini ayırabilirim. Hepsi çok güzel. 

Listemden bu birbirinden güzel kitapları seçen gün arkadaşlarıma, paketlemenin güzelliği için de Babil.com'a teşekkürler. Hiç zarar görmeden geldi kitaplarım. Öyle sağlam paketlenmiş ki artık alışverişlerimde Babil'i de aklımda bulunduracağım. En özel teşekkürümü sona sakladım. Esinciğime bu günü organize ettiği için ve hepimizin kitaplarıyla tek tek uğraştığı için çokkkk teşekkür ederim. Seviliyorsun :*

2 yorum:

  1. Kitap bloggerları içinde paralel tarza sahip olduğum insan hiç yok diyebilirim. O yüzden bu karede, okuduklarımdan 4, okumak istediklerimden 8 kitap görmek beni çok mutlu etti :)
    Keyifle okuyun hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an ben de çok mutlu oldum. Yeni nesil genelde popüler kitaplar okuyor ve blog aramaları da hep o yönde oluyor. Ortak paydada buluşabileceğim insanlar olduğunu bilmek güzel. Teşekkürler :)

      Sil