The Originals Düşüş - Julie Plec / Kitap Yorumu (The Originals #2)


Herkese merhaba

Maşallah diyeyim bu ara çok güzel okuyorum. Ramazan bana yaradı :) Mayıs ayında aldığım ve okumak için sabırsızlandığım Düşüş'ü de bitirdim. Klaus'u yine üzmüşler ama oluyor mu böyle? İlk kitap zaten fenaydı.

Klaus, hayatının aşkı Vivianne'i kaybetmesinin üzerinden 44 yıl geçmiştir. Onu bir gün bile unutmamış olan Klaus kendisini çatı arasındaki odaya hapsetmiş, sürekli Vivianne'i anımsatan resimler yapmıştır. Ve tam 44 yıldır onu geri getirmenin yolunu aramaktadır. Kurtadamlar ve cadılar artık şehrin içinde yaşamadıkları ve hepsi kökenlere düşman olduğu için Vivianne'i geri getirecek güce sahip bir cadı bulmak da zordur ancak Klaus pes etmemiştir.

Elijah, tabiri caizse şehrin kralı olmuştur. Vampirleri çoğaltmış ve hala ailesini korumaya çabalamaktadır. 44 yıl önce aşkını kaybeden sadece Klaus değildir tabii. Rebekah'da her şeyi geride bırakmayı göze aldığı aşkını özlemektedir. Ancak biraz daha gerçekçi olduğundan yasını tutmuş ve artık yaşama geri dönmüştür. 

Klaus, kardeşlerinden gizli bir cadıyla anlaşır. Bu cadı annesinin ölümünden sonra New Orleans cadılarının lideri olmuş Lily'dir ve kendince şehri ele geçirme planları yapmaktadır. Klaus haberi olmadan ona yardım edecektir. Klaus belki Vivianne'e kavuşacaktır ama kaybedeceklerinin kesinlikle farkında değildir.

Soluksuz okuduğum ve yine Klaus için üzüldüğüm bir kitap oldu. Vivianne için yaptıkları ve en son yapmak zorunda olduğu şey... Ne desem spoiler olacak bu yüzden okuyanların beni anladığını umuyorum. Fazlasıyla akıcıydı her zamanki gibi. Başladım ve bitti gibi bir şey oldu. Seriye başlamadıysanız tavsiye ederim. Hele diziyi izlemiyorsanız bir göz atın. Bence seveceksiniz :) Ne diyor Mikaelson ailesi "Always and Forever". Sevgiyle kalın :*

Serinin ilk kitabı Yükseliş yorumum için TIK.

2 yorum:

  1. Zaten son sezon kötü bitti yine Klaus üzülüyorsa okumasam daha iyi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klaus'u hep üzüyorlar :( hem dizide hem kitapta. Umarım serinin son kitabında bu durum değişir :)

      Sil