Lila Kutu/Ekim


Geç kalan bir yazı olduğunun farkındayım, bundan başka geç kalan birkaç post var ama hızlı bir şekilde bu hafta hepsini yazacağımı umuyorum :) Bu benim ilk lila kutumdu ama bundan sonrakileri kaçırmazsam almayı düşünüyorum.

Yeni keşifleri sevenler için kaçırılmaması gereken bir şey bu. 19 TL'ye kargo dahil alabiliyosunuz. Size kalan o kutuyu açıp ürünleri inceleyip, kullanmak :) Açıklamam gerektiğini düşündüm. Tüm ürünler kullanabileceğiniz şekilde çünkü lila kutunun sitesinde üyelik bilgileri dışında cilt tipi, saç tipi gibi sizinle ilgili bilgileri de yazıyorsunuz ve size uygun ürünlerinizin keyfini çıkarıyorsunuz :)



Ürünler görseldeki gibi, ben açıkçası ekim kutusu sürprizi olan NYX rimeli kullanmak için sabırsızlanıyorum. Tüm ürünler denendikçe burda yer alacak. 

Lila kutuyu site dışında twitter ve instagram'da takip ederek kutuların satışa çıkacağı günü takip edebilirsiniz. Kasım keşif kutusu 8 Kasım'da satışa çıkacak. Almayı düşünenler takipte olsun :) Herkese iyi geceler.

4 yorum:

  1. ben bu kutuya bayıldım. Bir sürü ürün var içinde. Hepsi de denemek isteyeceğim ürünler.

    YanıtlaSil
  2. Evet kutuda tam boy ürünlerde yer alıyor, deneme boylarda, ben memnun kaldım bu kutudan

    YanıtlaSil
  3. KAsım kutusunu sabırsızlıkla bekliyorum. İlk kez alacağım ben.

    YanıtlaSil
  4. Umarım kasım kutusu da güzel olur :) bende merakla bekliyorum

    YanıtlaSil