FİLM: Benim Dünyam


Benim Dünyam hemen hemen herkesin bildiği gibi Black filminin uyarlaması, filmin başında da belirtiliyor. Black'i izlememiştim o yüzden kıyaslama yapamayacağım. Benim bu filmde merak ettiğim oyunculuklardı, Beren Saat ve Uğur Yücel hakkını vermiş. Özellikle Ela'nın çocukluğunu canlandıran oyuncu beni benden aldı :) Filmdeki tüm oyuncular oturmuş ve göze batmıyor. Filmin ikinci yarısında özellikle son bölümde gözlerinizden yaşlar kendiliğinden akıyor :) Filmden ve oyunculuklardan etkilenmemek pek elde değil. Bu aralar film izlemeyi düşünüyorsanız hemen gidin :)

FİLMİN KONUSU:

8 yaşına kadar hayatla ilgili hiçbir şey bilmeden yaşayan Ela ile aynı durumdaki ablasını trajik bir biçimde yitirdikten sonra hayatını engellilere adayan Mahir Hoca'nın yollarının kesişmesiyle siyahtan beyaza giden bu yolculuğunda sadece bir kelimeye yer yoktur: İmkansız.

1950’li yılların Büyükadası’nda, iki yaşındayken geçirdiği bir rahatsızlık nedeniyle hem kör hem sağır olan, bu nedenle hiçbir kavramı “bilmeyen”, çevresiyle tamamen uyumsuz bir çocuk olan Elâ ile Elâ’yı iyileştirebilmeye hayatını adayan Mahir Hoca’nın çarpıcı hikâyesi.

 Benim Dünyam; sadece karanlığı görebilenlere, karanlığın anlamını baştan yazdıranların hikâyesidir.

FİLMDEN KARELER:









4 yorum:

  1. Gerçekten mükemmel bir film.Kesinlikle dvd si alınması gerek rafta kalmalı. Çok ağlamıştım:)
    kalplisekermoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bende aynı şekilde düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten merak ettim, filmi en kısa zamanda bende izleyeceğim... teşekkürler...
    gizemin-blogu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Keyifli seyirler şimdiden :)

    YanıtlaSil