Dove Saç Dökülmesine Karşı Yoğun Bakım Serumu

Herkese merhaba :) Öncelikle belirtmem gerekir ki ince telli ve çabuk yağlanan saçlara sahibim. Sınav stresi vs. derken saç dökülmesinin arttığını farkettim, bu arada doktora danışmakta gerek çünkü genetik vb. nedenlerden dolayı da saç dökülmesi yaşıyor olabilirsiniz. Neyse konumuza dönecek olursak saç dökülmesinden şikayetçi olmam sebebiyle babam markette bu serumları görmüş ve işe yarayabilir düşüncesiyle almış :) Bende araştırdıktan sonra denemekte yarar var dedim ve kullanmaya başladım.


Ürün kutusu üzerinde saç diplerine masaj yaparak 2 günde bir yıkanmış ve nemi alınmış saçlara uygulamanız gerektiği yazıyor. Başlarken kutuyu bitirmeden bırakmamaya karar vermiştim. 1 kutuda 7 serum var, bu da 2 hafta devam etmek gerektiğini gösteriyor. 

Vadettikleri:
• 2 haftada saç dökülmesinde gözle görünür biçimde azaltır.
Dove Saç Dökülmelerine Karşı Yoğun Bakım Serumu dünya çapında 1350 kadın üzerinde test edilmiştir. Bilimsel olarak kanıtlanmıştır. Klinik çalışmalara göre bilimsel gerçek; saç dökülmelerinin %78 i kökten dökülme şeklinde gerçekleşmiştir
Dove yaptığı araştırmalar sonucunda iki çeşit saç dökülmesini olduğunu biliyor. Birincisi koparak dökülme- saç ortasından kırılarak kopar- ikincisi saçın kökten dökülme- saç kökünden koparak dökülür. Dove yoğun bakım serumu her iki dökülme şekli ile de mücadele eder.
• Yapışmaz ve kalıntı bırakmaz.


Ürünü hevesle kullanmaya başladım ancak ertesi günü saç derimde hafif kaşıntı başladı, geçici olabilir umuduyla devam ettim. Kaşıntı sürekli değildi ama rahatsız ettiği anlar oluyordu. Yine de kullanmaya devam ettim. Gittikçe saçlarım iyice yağlı bir yapıya döndü hatta 2. haftanın sonuna doğru saçlarımı yıkadığım bile belli olmuyordu :) Saçlarım basık, şekilsiz bir hale geldi. Sonunda pes ettim ve kullanmayı bıraktım. Çabuk yağlanan saçlarda bu ürün pek başarılı değil malesef ya da ben de başarılı olmadı :) Saç dökülmesini engelleme oranı nedir diye soruyorsanız 2 hafta(1 kutu) kullanınca gözle görülür etki alıyorsunuz ancak saçlarımı o halde görmeye daha fazla gönlüm razı olmadı ve ikinci kutuya başlamamaya karar verdim :)

Saç dökülmesi olan ve kuru saçlara sahip kişilerde başarılı olduğunu birkaç yerde okudum. Saç dökülmesiyle ilgili arayış içinde olanlar deneyebilir tabi ki herkeste aynı etkiyi yapacak diye bir şey yok :)

9 yorum:

  1. Blogunuz çook hoş :)) Bu arada takipçinizim :))
    Banada beklerim :)
    www.announcerman.com

    İyi günler sağlıcakla kalın :))

    YanıtlaSil
  2. Benim saçlarım çabuk yağlanan bir yapıya sahip değil ve ince telli. En kısa zamanda alıp deneyeceğim inşallah memnun kalırım :)

    YanıtlaSil
  3. Deneyimlerini merak ediyorum :) bende pek başarılı olmadı ama çok umutluydum, umarım sende sonuç güzel olur

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler merak ediyordum bu ürünü alacaktım ama benim de saçlarım çok yağlı. Vazgeçtim almaktan. :)

    YanıtlaSil
  5. çok yağlıysa farklı ürünler denemeni öneririm :) kuru ya da normal saçlarda çok iyi olduğunu duydum ama yağlı saçlarda aynı sonuç yok malesef

    YanıtlaSil
  6. Saçlarımda dönemsel dökülmeler yaşıyorum. Bu ürünü deneyeyim umarım çözüm olur. Bazen korkutuyor dökülmeler. Önlem almak lazım.

    YanıtlaSil
  7. Özellikle kuru saçlarda güzel sonuçlar alan arkadaşlar var :)

    YanıtlaSil
  8. Güzel paylaşım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil