Bionesia El&Vücut Bakım Losyonu


Yaklaşık 1 aydır bu losyonu kullanıyorum. Kuru cilde sahip olmadığım için daha çok el, dirsek ve diz için kullandım. Ürünün çok hafif ve uçucu bir kokusu var. Kokulara alerjim olduğu halde hiç sorun yaşamadım. Sürüldüğünde yağlı bir his bırakmıyor anında emiliyor ve yumuşacık yapıyor. Sanırım içeriğindeki argan ve zeytinyağından dolayı nemlendirmesi çok iyi. Bu kadar hafif bir losyonun böyle bir etki bırakması beni şaşırttı :) Memnun kaldığım bir ürün oldu. Bitince alır mısınız derseniz muhtemelen alırım. Çünkü bu losyon aradığım tüm özelliklere sahip. Kardeşimle birlikte severek kullandık :) Özellikle kardeşimin çatlayan ellerinde çok etkili oldu.


Ürün 150 ml ve pompalı şişeye sahip. %100 organik argan yağı içeriyor. Zeytinyağının etkisini de yabana atmak olmaz. Argan ve zeytinyağı güzel bir ikili olmuşlar.

Lila Kutu bu losyon hakkında diyor ki:

Bionesia El ve  Vücut Bakım Losyonu, cilt yapısını güçlendirir. Nemlendirici etkisiyle cildin uzun süre nemli kalmasını sağlar. Cildi yumuşatır  ve elastikiyetini arttırır. Cilde doğal  bakım yaparak canlılık kazandırır. Kuru ciltlerin tüm gereksinimini karşılamak üzere formüle edilmiştir. Su bazlı bir emülsiyondur.

Bu ürün günlük olarak el ve vücuda kullanılabileceği gibi, özellikle banyodan sonra kullanılması da tavsiye edilir. İhtiyaç hissedildiği zamanlarda vücuda hafif masaj yaparak uygulayınız.

Ürüne direk ulaşmak için TIK TIK

Bu losyonu keşfetmemi sağladıkları için Lila Kutu'ya teşekkürler.


4 yorum:

  1. Ben artan yağını saçım için kullanılıyorum bu kadar etkili bir ürünün saçı ağırlaştırmaması şaşırtıcı diye düşünmüştüm. Anlıyorum ki argan yağının özelliği bu :) En kısa zamanda bu losyonu deneyeceğim. Bilgilendirdiğin için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Argan her ürüne yakışıyor, bize de kullanmak kalıyor :)

    YanıtlaSil
  3. argan yagının etkileri müthiş ama zeytinyağını yabana atmamak gerek

    YanıtlaSil