Son Şansım - Kübra Nur / Kitap Yorumu (Sonsuz Düşler #2)


Serinin 2. kitabı Son Şansım'ı da hızlı bir şekilde okudum. Bu kez küçük kardeş Nisan Ekiz'in çılgın hikayesini okuyoruz. İlk kitaptaki tadı bulamadığımı söylemek istiyorum. Kötü müydü peki? Hayır değildi ama Mayıs'a alışıp hemen ardından Nisan'ı okuyunca bana aynı tadı vermedi. Nedeni de sanırım Mayıs'ın çok daha fazla çılgın olmasıydı. Kısaca konusundan bahsetmek istiyorum.

Nisan Ekiz, üniversite üçü bitirmiş, yaz tatili sebebiyle Trabzon'a ailesinin yanına dönecektir ancak ablası evlendiği için tek başına dönmesi gerekmektedir. Bu yüzden ablasıyla birlikte bir plan yaparlar. Nisan, yaz boyunca çalışacaktır, bu nedenle de eve gidemeyecektir. Nisan, eniştesi Arın'ın yardımıyla Erarslan Holding'te yönetici asistanı olarak işe başlar. Patronu Kuzey ile bir tanışma fasılları var ama o konuya girmek istemiyorum. Kahkahalar eşliğinde o sahneyi okumanız gerek :D

Nisan, bir asistan olarak çalışmaya devam ederken talihsizlikler yakasını bir türlü bırakmıyor. Nişanlı olan patronunun nişanlısıyla arasındaki durumu çözmeye çalışmasından tutun da patronunu babasının gözüne sokmak için yaptığı türlü planlara kadar her türlü aksiyon var Nisan'da. Hatta planlarını gerçekleştirmek için ara ara ufak müdahalelerde de bulunabiliyor. Tüm bunların içinde hiç hazırlıklı olmadığı bir durum var ki Nisan'ın bile elini kolunu bağlıyor. Tabii ki aşk. Kuzey ve Nisan arasında ortaya çıkacak bir aşktan bahsediyorum. Gerisini düşünün artık.

Yazarın anlatım tarzı genel olarak çok eğlenceli. Günü güzelleştiren, neşenizi yerine getiren kitaplar vardır ya... İşte yazarın kitapları da öyle. Bende Son Çarem'in yeri daima ayrı olacak ama onu belirtmeden geçmeyeyim. Yine de okuduğum iki kitap da o kadar keyifliydi ki, bu durum yazarın diğer kitaplarını da merak etmeme sebep oldu. Okuma listem ne zaman müsait olur bilmiyorum ama okumayı düşünüyorum. Serinin devam etmesi umuyor ve yazımı burada sonlandırıyorum.

Serinin ilk kitabının yorumu için TIK

2 yorum:

  1. yine ağır giden kitaplardan sonra okunabilir anladığım kadarıyla....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Havasını değiştiriyor insanın.

      Sil