Yıldız Gemisi - Melissa Landers / Kitap Yorumu (Yıldız Gemisi #1)


Yıldız Gemisi, aynı adı taşıyan serinin ilk kitabıydı. Yazarın ülkemizde yayınlanan 2. serisi. İlk seriyi okumadım ama bu kitaptan sonra merak etmedim desem yalan olur. Sanırım Yabancı serisini de okuma listeme ekleyeceğim. 

Yetiştirme yurdunda büyümüş 18 yaşındaki Solara için hayat hiç kolay olmamıştı. Okulda çok başarılı olan Solara, makinelerden de çok iyi anlıyordu. Aynı okula gittiği Spaulding Yakıtlarının varisi, zengin Doran, okul hayatları boyunca hep Solara'yı aşağılamıştır. Solara'nın parmağındaki suçlu olduğunu gösteren dövmeler yaşamını daha da zorlaştırdığından tek çözüm olan dış diyara gitmeye karar verir ancak bunun için bütçesi yeterli değildir. O da birinin hizmetçisi olarak gidebileceğini düşünür. Mahkumiyet dövmeleri onu elemekte de oldukça başarılı olur. Uzay mekiğinin son yolcusu Doran ve sevgilisidir. Doran, onu hizmetçisi olarak kabul ettiğinde 5 ay sürecek bu yolculukta olacakları ikisi de tahmin edemezdi.

Uzay mekiği yolculuğu ve sonrasındaki o aksiyon, o gizem kitabı elimden bırakmama engel oldu. Ve o son... İkinci kitap nasıl devam edecek diye günlerce düşünmeme sebep oldu. Akıcılık çok iyiydi. Gerçekten tahminimin üstündeydi.

Son olarak yazarla ilgili şunu söylemek istiyorum. Yabancı serisi çıktığında biraz uzak durmuştum. Yaş olarak bana hitap etmeyeceğini düşünmüştüm ama yazarın kaleminin güzelliğini gördükten sonra pişman oldum. Bu kitap gibi akıcı bir seriyse benim için kayıp olmuş. Çünkü takip ettiğim kadarıyla ilk serinin ciddi bir takipçi kitlesi vardı. En yakın zamanda o seriyi de alıp okuyacağım. Yine yorumları buradan yazarım. Şimdilik hoşça kalın.

2 yorum:

  1. okumadım ama bayağı merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa sürede okunuyor. Akıcı bir romandı. Ben de devamını merakla bekliyorum :)

      Sil