Sahte Romeo - Leisa Rayven / Kitap Yorumu (Starcrossed #1)


Sahte Romeo'ya basladığımda da bitirdiğimde de aynı şeyi düşündüm. Cidden abartıldığı kadar varmış. Burda bin tane alıntı paylaşmak istiyorum ama zamansızlıktan ötürü o kısma girmiyorum. Fazlasıyla çarpıcı cümle ve diyaloglar vardı romanda.

Ethan Holt ve Cassie Taylor, tiyatro okulunun seçmelerinde tanışırlar. Aralarındaki çekim ilk günden kendini belli eder. Birkaç ay sonra okula kabul edildiklerinde kısa sohbetler daha doğrusu didişmeler dışında pek konuşmazlar. Ethan kendi halinde takılmayı sevmekte ve Cassie özgürlüğünün tadını çıkarmaya çalışmaktadır. Sonra o yıl okulun sergileyeceği Romeo ve Juliet oyununa bu ikilinin seçilmesiyle işler yavaş yavaş çığırından çıkmaya başlar.

Kitap şöyle başlıyor. Cassie ve Ethan üç yıl önce ayrılmıştır ancak beraber oynayacakları oyun onları karşı karşıya getirir. Ethan pişmanlıklarıyla dönmüş Cassie'den bir şans daha isterken Cassie, aynı kalp kırıklığını birdaha kaldıramayacağını düşündüğünden Ethan'dan uzak durmayı seçer. Oyun provaları devam ederken bazı bölümlerde geçmişe giderek Ethan ve Cassie'nin tanışmasından itibaren tüm hikayelerini okuyabiliyoruz. Hele Cassie'nin günlüğünün olduğu bölümler dikkatle okunmalı 😀 

Bazı bölümlerde kahkahayla güldüm diyebilirim ve tabii ki bazılarında çok hüzünlendim. Hele Ethan'ın sonlara doğru Cassie'ye gönderdiği bir e-mail var. O e-mail'e bayılmayacak insan olduğunu sanmıyorum. Son olarak punto ufak olmasına rağmen inanılmaz akıcıydı. Son olarak +18 değil belki ama romanda cinsel içeriklerin fazlaca olduğunu belirtmem gerek. Eğer bu konuda hassasiyetiniz varsa tavsiye etmiyorum. Onun dışında kesinlikle okumanızı öneririm.

Yabancı Yayınları diğer kitap yorumları için TIK.

0 yorum:

Yorum Gönder