Eylül Ayında Okuduğum Kitaplar


Herkese merhaba

Yazı biraz geç kaldı. Planlarıma göre 1 Ekim'de yayınlanacaktı ama vakit bulup yazamadım :( Eylül ayı benim için çok verimsiz geçti. Sadece 6 kitap okumuşum. 10'lu sayıların altına düşmek sinirimi bozsa da şu an oturtmaya çalıştığım düzenden ötürü bu ay böyle oldu. Ekim'e de çok yavaş başladım. Umarım hızlanabilirim. Gelelim eylül ayında okuyup beğendiğim ve beğenmediğim kitaplara.

İlk olarak bitirip bayıldığım kitap Vi Keeland'ın Patron'u oldu. Yazısını yakında yayınlayacağım için detaylı yorum yazmıyorum ama mutlaka okuyun dediklerimden biri bu kitap. Detaylı yorum için takipte kalın :)

Merve Akıncı'yı Şahmelek kitabıyla sevmiştik. Yani en azından ben sevmiştim. Onun dışında Efsunlu Adamlar serisinin iki kitabı kütüphanemde olduğu halde henüz okuyamamıştım. 26 çıkınca hemen biter nasılsa deyip başladım ama büyük hayal kırıklığı oldu benim için. Hiçbir şekilde kendimi kaptıramadım ve haliyle kitap akmadı. Neden bilmiyorum hiç Merve Akıncı'nın yazım tarzıyla bağdaştıramadım kitabı. Umarım Efsunlu Adamlar'ı okurken böyle hissetmem.

Kadınsız Erkekler'i okumam bir ömür sürdü sanki. Rahat 2 hafta sürmüştür bitirmem. Öykü okumayı sevmememden mi kaynaklı bilmiyorum ama Murakami'nin bu kitabı da hayal kırıklığına uğrattı beni. Murakami'nin okuduğum 4. kitabıydı bu ve daha öncekilerin hiçbirinde bunun gibi duraklamamıştım. Beğendiğim birkaç öykü vardı tabii ki ama genel olarak sevemedim.

Hırsız ve Güzel'i okuoku.com'un 9.90 tl kampanyasından almıştım. Tarihi aşk romanı okumayı seviyorum. O dönemlere gitmek hoşuma gidiyor ancak Hırsız ve Güzel, bana vay be dedirten bir roman olamadı maalesef. Çok büyük bir beklentim de yoktu. Kitap beni içine çekemedi, aynı şeyin etrafında dönüp durmuş yazar başından sonuna kadar. Akıp gitmedi, neden bilmiyorum. Kitabı okuyanlar çok sevmiş genel olarak.

Abartısız 2 yıldır sen daha o seriyi okumadın mı diye belki on kişiden duymuşumdur. Nerede kitabın yorumuna denk gelsem muhteşemdi, yazar ne yazsa okurumlara kadar farklı şeyler okudum. Efsane serisine artık başlamam gerektiğini düşündüm ve ilk kitabını eylül ayında okudum. Detaylı yorum yazacağım için kısaca bahsedeceğim. Beklentim haliyle büyüktü ve okuduğumda beklentimi karşılayamadı. Belki de kitaptaki karakterlerin yaşlarının küçüklüğünden dolayı böyle düşündüm, bilmiyorum.

Yağmurda Dans, merakla beklediğim kitaplardan biriydi. Serinin ilk kitabı Siyah Kar'ı okumuş ve bayılmıştım. Yazarın Paris ile ilgili takıntısı da çok hoşuma gitmişti. Bu kitapta da yine bol bol Paris yer almakla birlikte bana ilk kitaptaki duyguyu veremedi. Konusunun reenkarnasyon olması da hoşlanmama sebebim olabilir çünkü reenkarnasyona inanmıyorum ama daha önce reenkarnasyon konulu başka kitaplar okuyup beğenmiştim. Bir şekilde okurken oturtamadığım yerler vardı kitapta. Çözemesem de çok fazla sarmadı beni.

Beni sonbahar mı çarptı ne oldu bilmiyorum ama eylül'de muhteşem diyebileceğim tek kitap Patron oldu. Şimdi düşününce ben modumda mı değildim acaba? :) 6 kitap okumuşum ve sadece birini beğenmişim ki genelde okuduklarım sevdiğim tarzda kitaplar olduğundan beğenirim. Her neyse bu durum umarım ekim'de de devam etmez. Önceki aylarda olduğu gibi okuduğum kitaplara bayılmak istiyorum :D Umarım ekim ayında daha güzel kitaplar seçip okuyabilirim ve ay sonunda bu muhteşem kitapları okudum diyebilirim. Siz eylül'de kaç kitap okuyabildiniz? Neleri beğendiniz/beğenmediniz? Yorumlarınızı bekliyorum. Hoşça kalın :*

5 yorum:

  1. Marie Lu'nun serisini bende çok merak ediyorum. Halen okumadım ama bir ara bakacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok büyük bir beklentiniz olmasın ama 😊 serinin hayal kırıklığı yaşatma potansiyeli var.

      Sil
  2. bu kadar kitabı okumak harika..
    http://zoomlabakalimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Efsaneye ben de merak ederek başlamıştım ama pek beğenmedim. Biraz basit geldi. Karakterlere ısınamadım. Bence de yaşlarının küçük olması da bir etken ayrıca birden fazla karakterin ağzından aynı olayların anlatılması pek sevdiğim bir yazım tarzı değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım devam kitapları bizi şaşırtır 😊

      Sil