Avon Eve Duet EDP - Kadın Parfümü


Herkese merhaba

Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun :)

Bugün kayıtsız kalamadığım için aldığım Avon'un en yeni parfümü Eve Duet EDP'ye göz atacağız. Reklamlarda da boy gösteren bu parfümün yüzü oyuncu Eva Mendes. Katalog dahil tüm mecralarda Eva Mendes'i elinde bu parfümle görebilirsiniz :D



Eve Duet iki farklı parfümden oluşuyor. Ayrı ayrı iki farklı parfüm bir şişede buluşmuş. Parfümlerin 25'er ml. lik olduğunu belirtmek gerek diye düşünüyorum. Gün içinde kullanılabilen Eve Duet Radiant, clementine mandalina, nilüfer ve altın amber notaları içeriyor. Buna çiçeksi bir koku denilebilir. Gece kullanılabilen Eve Duet Sensual ise mor erik, nilüfer ve paçuli notaları içeriyor. Buna da meyvemsi koku denebilir. Bu parfümler tek tek kullanılabildiği gibi karıştırılarak da kullanılabiliyor. Fazla ağır kokulara gelemediğim için karıştırarak kullanmayı denemedim ama tek tek ikisi de ayrı güzel. Gündüz gece demeden benim gibi kafanıza göre takılabilirsiniz :)

Genelde Eve Duet Radiant, Avon'un satıştan kalkmış bazı parfümlerine benzetiliyor. Ben de bir parfüme benzetiyorum ama henüz adını hatırlayamadım. Sensual'in kokusu daha meyvemsi. Açıkçası meyveli kokuları hiç sevmem ama bu parfümde mor taraf yani Eve Duet Sensual daha fazla hoşuma gitti. Karıştırarak denersem yine yazıyı güncellerim ama tek tek kullanacağımı düşünüyorum. İkisi de hoşuma gitti. Çok farklı kokular olduğunu iddia edemem. Bir şekilde tanıdık geliyor ikisi de ama bu durum beğenmeme engel olmuyor :D Severek kullanacağıma eminim. 




Avon parfüm setleri her zaman hoşuma gitmiştir. Bu parfüm setinin çok uygun olduğunu söyleyemem ama en azından tatmin edici ürünler var. İlk olarak iki parfümün de vücut losyonları var. Ek olarak bir tane de çok severek kullandığım Avon Glimmerstick açılıp kapanabilen siyah göz kalemi var. Setin katalog fiyatı 61.85 tl. Ben 41 tl gibi bir fiyata aldım.


Siz Avon parfümlerini kullanıyor musunuz? Memnuniyet durumunuz nedir? Kısa da olsa yorum yazarsanız sevinirim. Ağır kokular harici kadın parfüm önerilerine açığım.

NOT: Avon'un satıştan kalkan parfümlerinden siz de benim gibi şikayetçi misiniz? Neyi sevsem özenle satıştan kaldırılıyor. Satışı olmayan Avon parfümlerinden bulabilen varsa bana da yazarsa sevinirim :)

GÜNCELLEME: Karıştırıp kullanınca efsane bir koku çıkıyor ortaya. Hele kıyafetinize sıktıysanız ertesi gün o kadar güzel kokuyor ki ben o kokuyu çok daha fazla beğendim.

0 yorum:

Yorum Gönder