Sertex Ixir Kumaş Temizleyici Deneyimim


Herkese merhaba

Yıllar önce(şimdi baktım yıl 2010'muş) Sertex Ixir'i kullanmaya başlamış ve kısaca üründen bahsettiğim bir yazı yazmıştım. Yıllardır kullanıp çok memnun kaldığım bir ürün olduğu için bu kez daha detaylı yazmak istedim. Cidden zaman tasarrufu açısından fark yaratan bir ürün. Ben birkaç şişe bitirdim. Hatta yıllar içinde koltuklara ya da koltuklara örtülen kumaşlara bir şey döküldüğünde Ixir'i kap gel gibi bir söylem bile geliştirdik :)



Yaz boyu şeftali suyu ve ketçap başta olmak üzere birçok şey döküldü koltuklara ve kurtarıcımız yine Ixir oldu. Kumaşa herhangi bir zarar vermeden temizleme yapan bu ürün sıvı formda. Şişesi bildiğimiz sprey şişelerden. Hem sıvı olması hem sprey şeklinde olması uygulama kolaylığı sağlıyor. Lekenin üzerine döküp biraz bekletmek ve ıslatılmış bir bezle lekenin üzerini silmek yeterli geliyor. 2 dakika içinde lekeden eser kalmıyor. Şimdi yakalayıp fotoğrafladığım iki leke üzerindeki etkisini göstermek istiyorum.



İlk leke şeftali lekesi. Şeftali yerken suyu dökülünce hemen ürünü uyguladım. Sonuç sizin de gördüğünüz gibi mükemmeldi ama bir de kurumuş lekedeki başarısını göstermek istiyordum. Bu yüzden biraz beklemem gerekti. En nihayetinde ketçap lekesini ertesi gün fark edince hemen lekeyi ve üründen sonrasını fotoğrafladım.



Kurumuş leke ilk anda çıkmamış gibiydi ama kuruduktan sonra baktım ki leke yok olmuş. Yıllardır kullandığım halde ben bile şaşırdım. Kullandığım son şişe biraz daha farklı geldi bana. Şişe aynı şişe ama ürün daha güçlü gibi. Sonuç olarak sıcağı sıcağına da uygulansa kurumuş lekeye de uygulansa başarılı bir ürün Sertex Ixir. Gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ederim :)

2 yorum:

  1. Ben ilk kez görüyorum. Nerelerde satılıyor acaba ,bilgi için teşekkürler ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Web sitelerinden ulaşılabiliyordu ama şu an baktım bulamadım. Sertex.com.tr'den bilgi alabilirsiniz. Detaylı bilgi verirler sanırım :)

      Sil