Beni Satan Casus / The Spy Who Dumped Me Film Yorumu


İyi bayramlar :)

Geçen çarşamba kardeşimle sinemaya gitmeye karar verdik. Vizyondaki filmler de bize pek hitap etmiyordu ama Mila Kunis'in hatrına Beni Satan Casus'u tercih ettik. İyi ki tercih etmişiz. Film beklentimin kesinlikle çok üstündeydi. 

Audrey(Mila Kunis) ve Morgan(Kate McKinnon) rolleri kesinlikle cuk oturmuş. Çok eğlenceli bir ikili olmuşlar. Kısaca konusundan bahsedeyim. Audrey'nin eski erkek arkadaşı Drew bir casustur. Bunu pek hoş olmayan bir şekilde öğrenen Audrey, Drew'un çıkıp gelmesiyle kendini aniden olayların içinde bulur. Amacı Drew'un ondan rica ettiği şeyi yapmaktır. Bunun için Morgan ile birlikte Avrupa'ya gitmek için yola koyulurlar. Başlarına gelen her şeye rağmen pes etmeyen ikilinin tek bildiği kimseye güvenmemeleri gerektiğidir. Dünyanın huzuru için gerekli olan şeyin ellerinde olduklarını öğrendiklerinde 

Aksiyonun bol olduğu ama bir o kadar da kahkaha attıran bir filmdi. Bu sıcaktan bunaldığımız havalarda bana çok iyi geldiğini söyleyebilirim. Eğlenceli bir filme gitmeyi düşünürseniz Beni Satan Casus aklınızda olsun. Görüşmek üzere... Hoşça kalın.







2 yorum:

  1. şu kızı Ezgi Molaya benzetmem :)

    Blogunuzu çok beğendim. Yazılarınızı takip edeceğim. Sevgiler. B.
    Yeni yazıma bakmak ister misiniz?
    https://benirva.blogspot.com/2018/09/atolyelerle-kafeler-bulusursa-ne-olur.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Blogunuza seve seve geleceğim :)

      Sil