Huncalife Kasım Ayı Alışverişim


Bir süredir bu firmanın "At Kestanesi Masaj Jeli'ni" ailecek severek kullanıyoruz. Yorgun bacaklara ve vücut ağrılarına çok iyi geliyor.


Bu ürünün yazısını ayrıca yazmayı düşünüyorum. Kesinlikle işe yarayan bir ürün. Her ne kadar etkisi anlık olsa da aşırı yorgunluktan uykuya dalamadığınız gecelerde kurtarıcı oluyor. Bu jeli indirimdeyken 2 tane alıp stokladım. Fazlaca tüketiyoruz çünkü :) Tane fiyatı 26.50 tl idi.


Aynı sefa kremi aklımda olanlardan biriydi. Birçok yerde ürünün çok güzel olduğunu okumuştum. O yüzden de alıp denemek istedim. 200 ml.lik olanı alana 30 ml.lik krem 1 tl idi. Bu fırsattan faydalanmış oldum. 200 ml. krem 36.90 tl idi.


Kiraz çiçeği kolonyası da hoş bir hediye oldu. 30 ml.lik bir kolonya. Tam çantaya atmalık. Kokusuna bayıldım. Hafif bir kokusu var ve alerjimi tetiklememesi de benim için çok önemli. Büyük boyunu almayı düşünebilirim. Daha önce mandalina kolonyasını denemiş ama kiraz çiçeği kolonyası kadar beğenmemiştim.

Kasım ayında Huncalife'tan yaptığım alışveriş bu kadardı. Ben bu 5 ürüne 70 tl ödedim. Aynı sefa kreminden umarım memnun kalırım. Etkili olursa almaya devam edeceğim. Aynı sefa kremini de, at kestanesi masaj jelini de en kısa zamanda yorumlamaya çalışacağım. Başka yazılarda görüşmek üzere... Hoşça kalın.

2 yorum:

  1. başka bir markaya ait at kestanesi jelini kullanıyorum çok memnunum bende....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. At kestanesi jeli marka fark etmeksizin güzel bir ürün. Kullanmaya başlayan bırakamıyor :)

      Sil