Vero Moda

Şık kadınların tercihi olan Vero Moda, Sevgililer Günü için, büyüleyici koleksiyonu ve birbirinden farklı hediye alternatifleri ile cazip indirim fırsatları sunuyor.

Vero Moda’nın tüm mağazalarında 9-10-11-12 Şubat tarihleri arasında kadınların çekiciliğini ve aşkın ruhunu yansıtan parçalardan oluşan yeni koleksiyonu 9,95TL’den başlayan fiyatlar ile "Love Weekend" süresince moda severleri bekliyor.

Sevgililer Günü’ne sayılı günler kala "Love Weekend" kampanyası ile hem kendinizi hem sevdiklerinizi şımartın...


67 yorum:

MelekGulseren dedi ki...

İnceledim fiyatlar çok uygunmuş. Hepsi de birbirinde güzel parçalar. :)

ikizler dedi ki...

Vero Moda da aradığım herşeyi bulabiliyorum ve fiyatlarda çok uygun.Bu yüzden tercihim Vero Moda.

huysuz dedi ki...

sitede çok güzel şeyler var bide hesaplı..

Ebru dedi ki...

Vera Moda'yı daha önce duymuştum ama hiç sitesini ziyaret etmemiştim. Çok güzel ürünler var.

Ferda dedi ki...

modellere bayıldım! harika şeyler var.

glh_n dedi ki...

Zaten çok beğendiğim bir marka ve zevkle inceledim :))

HayalKuzum dedi ki...

Süper ürünler varmış. İsmini duymuştum ama inceleyememiştim. beğendim çok.

mustafa dedi ki...

Çok güzel ürünler.Teşşekkürler masumkedi

ayşegül kolat dedi ki...

Üst giyime özellikle bayıldım. Böyle bir siteyle tanıştırdığınız için teşekkürler.

Gizemli Tosbaga dedi ki...

Vero Moda stiliyle bir adım önde olan markalardan, severek giyiyorum. Sevgililer günü fırstalarını kaçırmamak lazım, teşekkürler ;)

gülsüngül dedi ki...

vero modaya uzun zamandır gitmemiştim birden hatırladım yazıyı görünce :)

sebnemdenmotifler dedi ki...

siteyi ilk defa duyuyorum benide tanıştırdıgın için teşekkürler çok güzel ürünler var...

Damla (Sweepstake Lover) dedi ki...

Gerçekten çok hoş ürünler, hepsini ayrı ayrı incelemek bile bir keyif :)

ereknur dedi ki...

Siteyi yeni inceledim.Çok hoş ürünler mevcut.

pelin dedi ki...

vero modayı takip ediyorum fiyatları çok uygun

funda dedi ki...

ürünlerin çok hoş.ayrıca uygun olması da cabası.sevgililer günü için iyi oldu bu siteyi öğrendiğim.teşekkürler.

Özlem dedi ki...

çok hoş ürünler var. özellikle elbiselere bayılıyorum.

mukaddermaytar@hotmail.com dedi ki...

Vero Moda ismini duymuştum ama sitesini niceleme fırsatım olmamış ama şimdi inceledim ve çok mutlu oldum...

efe dedi ki...

hesaplı ve en uygun fiyatlarla veromoda...

Gül dedi ki...

Güzel ürünleri olan bir siteymiş. Sayenizde tanıştım.

melih aydın dedi ki...

Sevgililer günü öncesi tanışmam çok iyi oldu. Sitenin içinde kayboldum sanki.

Erdal Atik dedi ki...

Çok güzel modeller var. Teşekkür ederim.

Sevilay dedi ki...

Harika bir çok ürünü bir arada bulabildim. Sağolasın arkadaşım.

Zeyneppp dedi ki...

Birçok harika ürün. Keşke Türkçe olsaydı:(

sacide dedi ki...

Modeller Türkiye'dekinden çok farklı. Çizgisi farklı.

Recep Aydın dedi ki...

Modeller harikaymış.

Ahsen dedi ki...

Çok güzel elbiseler gördüm. Nasıl alabiliriz acaba?

Ahsen dedi ki...

Canım çok güzeller hepsi. Yine harika bir siteyle tanıştırdın bizi. Senin kalitenden belli zaten tanıttığın sitelerin kalitesi.

Ertürk dedi ki...

Merhaba,

Güzel bir site. Daha önce istimi duymuştum ama inceleme olanağım olmamıştı.

aslıhan dedi ki...

kişiye göre süper modeller gözlerinizi alamayacaksınız..

pötüş dedi ki...

ürünler güzelmiş inceledim

kampanyainsani dedi ki...

modeller hakkını veriyor..teşekkürler bilgilendirdiğin için..

candan38 dedi ki...

modeller çok güzel...teşekkürler

gülümser dedi ki...

harika hepsiiii bayıldımmmmmm :)

demet dedi ki...

harika bir tarz:)

Jasmin dedi ki...

güzel bir site,ürünler de çok güzel. keşke türkçe olsaydı...

ekin dedi ki...

çok şıklar...

ayse dedi ki...

ürünlere bayılıyorum hepsi çok güzel

milen22 dedi ki...

inceledim gerçekten güzelmiş

Yüksel dedi ki...

çok güzel ürünler mevcut

yağmurvil dedi ki...

hmm güze modeller va rfiatlar uygun birgün deneyelim:))

Çılgın Eltiler dedi ki...

vero moda kaliteyi yansıtıyor,fiyatlarını da uygun buluyorum..en kısa zamanda bi verolanmak lazım diyorum:)

aysel çınar dedi ki...

cok guzelll:)

Emir TALHA dedi ki...

Sevgilisini sevenin mutlaka uğraması gereken bir siteymiş doğrusu çok hoş Teşekkürler Masumkedi :)

nuran dedi ki...

çok güzel ürünler çok beğendim çok hoş ürünler var

ELİF YÜCE dedi ki...

HARİKA BİR SİTE KALİTEDE ÖNCÜ

mehpare01 dedi ki...

ürünlerin hepsi birbirinden şık vede kaliteli teşekkürler

Selcuk 1 dedi ki...

çok güzel bir site devamlı takipteyim

smyrnian dedi ki...

çok güzel ürünler var, teşekkürler masum kedi

kmp hippie dedi ki...

9,95TL’den başlayan fiyatlar çok cazip , modelleri çok beğendim

zeynep78 dedi ki...

harika ürünleri barındıran bir site..

dilek dedi ki...

ürünler çok güzelll

Adsız dedi ki...

hepsi birbirinden şık ürünler

nevin kuruçay

Oktay Murat dedi ki...

bilgiler icin teşekkürler. Hediye olarak ne alacağım diye düşünenlere duyurulur :)

hicranakbal dedi ki...

Vera Modada modeller tasarımlar bır harıka çok begendım

kampanyafy dedi ki...

siteyi inceledim.bloğun sayesinde bu markayı tanımış oldum.teşekkürler

şenay dedi ki...

tasarımlar çok güzel

kaderim dedi ki...

vero moda nın tarzını hep kendime yakın bulmuşumdur sevgililer günü kampanyası da süper olmuş

hande dedi ki...

süpermiş zaten vero moda hayranıyım senden bu indirimide duymak bal kaymak oldu :)

sibel dedi ki...

uzun zamandır gitmemiştim yarın bi uğrayayım ben :D

cilekreceli dedi ki...

fiyatlar oldukça uygun ve ürünler gayet güzel

durdane0110 dedi ki...

çok şık ürünler markayı sayenizde öğrendim teşekkürler

tugba_suyabatmaz dedi ki...

çok hoş ürünleri varmış çok güzel bir marka

berna dedi ki...

kaçırılmayacak bu fırsat için teşekkürler VERO MODA ve duyurduğun için masumkedi sanada teşekkürler...ürünlerin hepsi birbirinden güzel...

beyondparadise dedi ki...

çook güzel elbiseleri vaar.

asyahan dedi ki...

teşekkürler paylaşımın için.

EVVA86 dedi ki...

siteyi inceledim harika elbiseler var hemde el yakmayan fiyatlara

Yorum Gönder