El Kremi Deneyimlerim ve Önerilerim


Kış resmen geldi. E kış aylarının olmazsa olmaz ürünlerinden biri de el kremi değil mi? Ben de bu düşünceden yola çıkarak elimdeki tüm kremleri kullanarak, bu deneyimleri paylaşmak istedim. Umarım işinize yarayan bir yazı olur :)





İlk önce Lano Krem'den bahsetmek istiyorum. Kuzenim eczanelerle çalışırken bir eczanenin denemesi için verdiği kremi bana vermişti. Ben uzun bir süre açıp denememiştim. Yaz sonu açıp kullanmaya başladığımda da bitmesini istemedim. Çünkü ne kadar aradıysam da bu krem şu an piyasada yok. 30 ml. lik bir numune bendeki ürün. Bulsam tam boyunu alacağım da dediğim gibi araştırmalarım henüz sonuç vermedi. Bilen, gören varsa hayrına bana yazıversin :) Bu kremi çok seviyorum. Çok ürün kullanmaya gerek kalmadan gereken bakımı yapıyor ve yağlı bir yapısı yok. Eller çabucak emiyor kremi ve özellikle geceleri yatmadan sürdüğümde sabah ellerim yumuşacık oluyor. Kokusu çok muhteşem değil ama idare ediyor. Bir yerde denk gelirseniz alın, kesinlikle tavsiye ederim.





Parabensiz Yves Rocher Leke Karşıtı El Kremini ilk denememde pek sevemedim. Annemin el kremi zaten bu kendisi severek kullanıyor :) Yazıda yer alması için birkaç kez farklı zamanlarda denedim. Az ürün yeterli olmuyor ve kıvamı Lano'ya göre sert. Çok hoş bir kokusu var. İlk anda yağlı bir yapısı olduğunu söylemem gerek. Sürünce hemen emilmeyen krem sevmiyorum ben. Yves Rocher el kremini de bu yüzden sevemedim sanırım. Leke sorunum olmadığı için de kullanmayı tercih etmiyorum.





I love Çilek ve Milkshake El Kremi, kokusu açısından muhteşem. Yağlı bir his bırakmasa sürekli kullanacağım el kremi olurdu kendisi ama o elimde kalan yağlı histen hoşlanmadığım için geçen kıştan beri bu kremi bitiremedim. Aralık ayında bitirilecek ürünler arasında yer alıyor.





Bebak Nemlendirici El ve Vücut Kremini daha önce de kullanmıştım. Bu minik krem hatırlayamadığım bir yerden hediye gelmişti. Çok hoş bir kokusu var ve bu minik hali tam çantaya atmalık. Bir hafta kadar idare eder diye düşünüyorum. Yoğun bir yapısı var. Sürdükten sonra eller kadife gibi oluyor. Çok severek kullanıyorum. Cilt tarafından çabuk emiliyor. Kullanmaya devam edebileceğim bir ürün.





Oriflame You Dazzle El Kremi, uzun zamandır kenarda durdu. Daha sonra kullanmaya başladım. Artık bitirmek üzereyim. Hafif bir kokusu var. Hiç rahatsız etmiyor. Kıvamı koyu değil, tam sevdiğim gibi çabuk sürülüyor ve cilt tarafından hemen emiliyor. İçeriği maalesef temiz değil ama fiyatına göre uygun olduğunu düşünüyorum.





Seranem Nemlendirici El Bakım Kremi, benim için bir numaralı el kremi. Yıllardır onlarca el kremi denedim ama Seranem kadar hiçbir el kreminden memnun kalmadım. Kıvamı biraz koyu olmasına rağmen favori el kremimdir. Yıllardır denediğim onlarca el kremi içinde açık ara önde olan kremdir kendisi. Bir kez kullanınca diğer kremleri pek gözü tutmuyor insanın. Ben de mutlaka evde bulunduruyorum.





Farmasi Shea Yağı ve E Vitaminli El Kremi, akışkan yapısını sevdim. Miktar olarak biraz fazla sıkmak gerekiyor. Çok hafif ve hoş bir kokusu var. Yine de tercih edeceğim bir el kremi değil.



Lollia Shea Yağlı El Kremi, bana Lila Kutu tarafından çok uzun zaman önce gönderilmişti. Bu yazı için onu da denemem gerektiğini düşünüp kullanmaya başladım ve cidden çok iyi buldum. Ancak gelin görün ki almak istediğimde marka ürünlerinin artık Lila Kutu'da satışta olmadığını gördüm. Biraz araştırdığımda online olarak Türkiye'den alamayacağımı anladım. Şu an satış yapan herhangi bir site yok. Firma battı mı  ne oldu bilemiyorum. Ama cidden iyi krem. Kokusu çok güzel ve elde hiç ağırlık yapmıyor. Anında emiliyor. Elleri yumuşacık yapıyor. Bir el kreminden beklediğim her şey var.





Avon'dan aldığım bu Fas Argan Yağı İçeren Yenileyici El Kremi, boy olarak çok minik. 30 ml krem için fiyatı da Avon açısından düşünürsek pahalı ama kesinlikle değer. Avon'dan şu ana kadar kullandığım en iyi el kremi diyebilirim. Stokladığım ürünlerden biri oldu bile. Kalabalık bir ortamda sürdüğümde sürekli bu hoş koku nereden geliyor tepkileri alıyorum. Muhteşem bir kokusu var. Kıvamı koyu olsa da çabuk emiliyor ve yağlı bir his bırakmıyor.

Bu el kremleriyle ilgili bir sıralama yapacak olsam sanırım şöyle olurdu;

1. Seranem
2. Lano
3. Lollia
4. Avon
5. Bebak
6. Yves Rocher
7. Oriflame
8. Farmasi
9. I Love

2017'ye veda ederken çok söyleyecek bir şeyim yok. Yine güzellikler kadar kötü şeylerin de olduğu bir yıl oldu. Önceki yıllardan pek farkı yoktu benim açımdan :) Umuyorum 2018 hepimize güzel günler gösterir. Hayallerimizin birer birer gerçekleştiği bir yıl olur. Başka yazılarda görüşmek üzere... Hoşça kalın.

2 yorum:

  1. Yves Rocher'inkini merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinin artısı ve eksisi var mutlaka. Annem bayılarak kullanıyor ama ben sevemedim :)

      Sil