Tutku Oyunları Hesaplaşma - Aleatha Romig / Kitap Yorumu(Tutku Oyunları #2.2)


Herkese merhaba

Hesaplaşma'yı hızlıca okudum ve çok bekletmeden yorumlamak istedim. Öyle böyle değildi. Seri nereden nereye geldi diye düşündüm kitabı bitirince. Anthony, ilk kitapta sinirden sinire sokuyordu bizi. Meğer işin içinde bilmediğimiz neler neler varmış. Şok içinde okudum diyebilirim. Hiç bitmesin istedim ama çabucak bitti ve seri nasıl devam edecek gibi sorularımla bıraktı beni. Diğer kitaplara ne kaldı diye düşünmeden duramıyorum. Sürekli kuruyorum kafamda. Sanki en önemli şeyler bu kitapta açıklanmış gibi geliyor bana. Nasıl devam edecek bilemiyorum. Ve devam kitapları aynı aksiyonla devam eder mi orası da muamma. 

Serinin ilk kitabı dumura uğratmıştı. Takip edenler bilir, o kitabın turunu yapmıştık ve tur ekibiyle yaptığımız whatsapp konuşmaları dün gibi aklımda. Çok eğlenmiş ve sonunda da aşırı üzülmüştük. Tabii Tony'ye bol bol saydırmıştık. Merakla aylarca serinin ikinci kitabını beklemiştik. Öyle büyük bir beklenti oluşmuş ki Yüzleşme biraz sıradan gibi gelmişti bana. Çok durgundu. Bunun nedeni de neymiş. Sevgili Arkadya Bitter 2. kitap yüksek sayfalı olduğu için ikiye bölüp basmış. Serinin bizde çıkan 2 ve 3. kitapları aslında orijinalinde 2. kitap oluyor.

Bu romanda gizemlerin yavaş yavaş çözülmesinin yanı sıra güçlü ve Tony'den korkmayan bir Claire vardı karşımızda. Bağımsızlığından asla ödün vermeyen bir Claire. Çevresindekileri yönlendirebilen ve Tony'de devrim niteliğinde gelişmelere neden olan bir Claire. Söylemeden geçemeyeceğim o Claire muhteşemdi. Claire'i hep böyle görmek istiyoruz. Anthony'nin sırları biraz daha aydınlandı. Yaptıklarının ve yapmaya çalıştıklarının sebeplerini öğrendik. Geçmişiyle ilgili daha fazla bilgi sahibi olduk. Ailesiyle ve daha çok büyükbabasıyla ilgili şok edici şeyler öğrendik. Tony ve Claire ikilisinin ilişkisini biraz daha anlayabildik. Oyun var mı yok mu kim yaptı neden yaptı gibi sorular fazlasıyla azaldı. Birçok şey netliğe kavuştu. 

Bir önceki kitapta şüphelendiğim bir karakter vardı ki bu kitabın bana göre kilit karakteriydi. Şüphelerim doğru çıktı ve şok oldum. Yani nasıl bir intikamsa artık ömür boyu sürmüş. Ne denir bilemedim ama kendisine güvenen ve destek olan onca insana karşı böyle nankörlük yapılır mı yani. Hiç yakıştıramadım. Burada aslında yüzlerce kelime yazarım da spoiler vermemek için direniyorum hala şu satırları yazarken. Okuyacak olanlar için sürprizli bir kitap olsun diye bütün çabam :D

Son olarak kitapta Tony ve Claire gibi sizi de minicik bir sürpriz bekliyor. Bu minik sürprizi devam kitaplarında görmek için sabırsızlanıyorum. Bir de yazar seriyi nasıl devam ettirecek heyecandan öldürmese bari bizi. Arkadya Bitter'de bizi üzmez ve en kısa sürede 3. kitabı çıkarır umarım. Düşün düşün bir yere kadar. Kimbilir daha tahmin edemeyeceğimiz neler olacak sonraki kitapta. Merakla bekliyor olacağım. Okumayı düşünenler de hiç tereddüt etmesin. Çok şahaneydi bu kitap. Serinin önceki kitap yorumlarına yazının sonunda ulaşabilirsiniz. Herkese bol okumalı günler diliyorum :)

1. kitap Tutku Oyunları için TIK.
2. kitap ilk kısım Yüzleşme için TIK.

3 yorum:

  1. Aslında ikinci ve üçüncü kitap tek bir kitap. Yani yurt dışında ikinci kitap olarak geçiyor ama çok kalın olduğu için Arkadya Bitter kitabı ikiye bölüp yayımladı.

    YanıtlaSil
  2. Adsız6/02/2019

    Diğer kitapları okuyabildiniz mi çok merak ettim keşke yayınlansaydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef henüz okuyamadım ama seriyi bitirmek için mutlaka okuyacağım. Keşke kendi dilimizde tüm seriyi okuyabilseydik :(

      Sil