MİM: Kitap Tag #8


Sevgili Hayalperest beni mimlemiş. Teşekkürler :) Fırsat bulmuşken hemen yapmak istedim :)

1- Okumak için evde belli bir yerin var mı?
Evde, toplu taşıma araçlarında hatta sıra beklerken kısaca her yer uygun bana.

2- Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?
Yakınımda ayraç yoksa etraftaki kağıtlardan da koyduğum olur ama ayraç olur çoğunlukla.

3- Okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun? 
Bölüm başına gelmeye gayret ederim ama acele bir iş varsa olduğu yerde de bırakabilirim.

4- Okurken yemek yemek mi, bir şeyler içmek mi? 
Hem yer hem içerim, dikkatim dağılmaz.

5- Okurken televizyon seyretmek mi, müzik dinlemek mi?
Tv izlemem pek o yüzden öyle bir sorun olmuyor, müzik dinlemem çünkü aklım şarkıya kayabiliyor.

6- Tek seferde bir mi yoksa birden fazla kitap mı?
Birkaç ay önce olsa tek derdim ancak şimdilerde birden fazla olabiliyor.

7- Evde mi yoksa herhangi bir yerde mi okumayı tercih edersin?
1. soruda açıkladığım gibi müsait olduğum her an her yerde olabilir.

8- Kafanın içinde yüksek sesle okuma mı yoksa sessizce okuma mı?
Sessiz.

9- Sayfaları atlar mısın?
Genelde atlamam, atladığım 1-2 tane vardır en çok onda da muhtemelen zamanlamam yanlıştı çünkü genelde kendimi zorlayıp bitiririm.

10- Ciltli mi karton mu?
Ciltli evet güzel ama öyle bir ayrım yapmam.

11- Yazıyor musun?
Uzun yıllar önce şiir, öykü, roman denemelerim olmuştu. Nette hiçbirini paylaşmadım. İlerde onlarla ilgili planlarım var tabii ki :)

Ben de Meltem ve Şefika'yı mimledim

1 yorum:

  1. Toplu taşımalarda kitap okuyan insanlara hayranım ;)
    Benim midem bulanıyor genelde :/

    YanıtlaSil