Madamecoco.com Aralık Ayı Alışverişim


Herkese merhaba

Aralık ayının son günlerinde Madame Coco'nun güzel indirimlerinden yararlanarak bir alışveriş yaptım. Alışverişimin büyük çoğunluğu gördüğünüz gibi defterlerden oluşuyordu. Ajanda, defter, not defteri tarzı şeyleri çok seviyorum. Bulduğumda da böyle bol bol alıyorum. Bir kısmını hediye etme amaçlı aldım. Bir kısmı da benim ve annemin. Annemin aldığı birkaç ürün görselde yer almıyor. Fotoğrafa ancak bu kadarı sığdı. Kendime aldığım kutuyu da tahminimden çok daha büyük olduğu için buraya ekleyemedim ama linkini şuraya bırakıyorum. 10 litre kapasiteli kutuyu 15 tl'ye aldım. Şu an fiyatı daha uygun. 


Bloknot, defter ve yapışkan bloknotlar çok şirinler. Sık sık Madame Coco mağazalarından alıyordum. Bir süre almam artık sanırım :) Sol üstteki yeşil bloknot 3.12 tl, siyah defter 1.81 tl, diğer defterler tane 1.87 tl idi. Yeşil yapışkan bloknot 3.75 tl, 6'lı yapışkan bloknot 3.12 tl idi. 


Dikiş temalı defter 3.75 tl, gelincik defter ve yeşil çiçekli defter tane 2.44 tl, pembe spiralli not defteri 3.12 tl idi.



Alışveriş yapma sebebim şu minik dikiş setiydi. Mağazada görüp çok beğenmiştim. 9.37 tl'ye indiğini görünce hemen sepete ekledim. Mini mandal setini 3.12 tl'ye aldım. Şu an kullandığım ve çok sevdiğim duş jelini de 8.12 tl'ye aldım. Kesinlikle alıp deneyin. Muhteşem bir koku.

En üstteki görselde yer alan ürünlerden 4'lü kadife askıları 9.37 tl'ye, dekoratif banyo küvetini 6.25 tl'ye, lifi 4.37 tl'ye, masa temizleme fırçasını 4.37 tl'ye satın aldım.

27 Aralık'ta verdiğim sipariş 3 Ocak'ta teslim edildi. Ürünleri kutuya yerleştirirken pek özenmemişler. Bir defterim zarar görmüştü ve kutunun kapağı tam kapanmıyordu, iki yandan yukarı kalkmıştı. Kutu kolilenirken o şekilde olabilir ya da içindekiler kapağına baskı yapıp o hale getirmiş olabilir. Tüm aldıklarımı kutunun içine doldurup göndermişler. Bilemiyorum ama tekrar internet sitesinden alışveriş yapmayı düşünmem. Mağazadan şaşmamak lazım. Başka yazılarda görüşmek üzere. Hoşça kalın. 

14 yorum:

  1. Madamecoco nun bütün urünlerine bayıliyorum. Duş jeli bir harika. Dikiş setini de hemen almalıyim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikiş seti minicik ama içinde gerekli her şey var :)

      Sil
  2. heeeey melabaaaağ, ya siz eskiymişsiniz nasıl hiç karşılaşmamışız ki daha önceeeee :)

    YanıtlaSil
  3. Defterlere tek kelimeyle bayıldım. Fiyatları da çok uygun. Mağazada bu kadar uyguna gelmiyor ama. Yada bana denk gelmiyor bilemiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet ve mağaza indirimleri aynı şekilde oluyor bildiğim kadarıyla. Denk gelmemiş olabilirsin. Defterlere ben de bayıldım :)

      Sil
  4. Madame coco dan alacak hiç bir şey bulamıyorum mağaza hizmetleri çok kötü internet alışveriş hizmetinin de kötü olmasına hiç şaşırmadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mağazanın tek güzel yanı ürünü bulabilirsen seçme şansı olması, onun dışında hizmet cidden kötü :(

      Sil
  5. yapışkanlı not kağıtlarına bayıldım ilk fırsatta madam Coco'ya uğrayayım....

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  7. Ben Madame Coco'nun soft renklerine hayranım. Hepsi çok güzel gerçekten, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil