Hepsiburada.com Efsane Cuma ve En Uzun Gece Alışverişim

Herkese merhaba

Bugün hepsiburada.com'un iki farklı indiriminden aldığım ürünleri yazdım. İlk önce Efsane Cuma alışverişimi sonraysa En Uzun Gece alışverişimi okuyacaksınız. O zaman başlayalım :)

24 Kasım'daki Black Friday'i bize Efsane Cuma olarak uyarlayan sevgili Hepsiburada.com'un indirimlerine kayıtsız kalamayıp bir dünya şey almıştım. Yine her zaman olduğu gibi memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Alışverişin tek kötü yanı aldığım 4 parça ürünün neredeyse birer gün arayla gelmesiydi. Yani 4 gün arka arkaya kargo gelmiş oldu. Hızlı bir şekilde göndermeye çalışıyorlar ama ben hepsinin birlikte gelmesini tercih ederdim. Ya da en azından 4 parça ürünü 2'şerli gönderselerdi. 

Dan Brown - Başlangıç

Tamamlamaya çalıştığım Dan Brown'ın Robert Langdon serisinin son kitabı Başlangıç'ı %50 indirimde görünce dayanamayıp aldım. %50 indirimli fiyatı 19 tl. Daha uygun fiyata bulabileceğimi de sanmıyorum :) Seri yavaş yavaş tamamlanıyor. Eksik 2 kitabım kaldı. Onları da zaman içinde alıp okuyacağımı umuyorum.

Harry Potter serisi set - 8 kitap

Harry Potter film serisini kardeşim bana biraz zorla izletmişti ve inanılmaz sevmiştim. O günden beri de kitap serisini almak aklımdaydı. Çünkü benim için kitaplar her zaman önce gelir. Kitapzen isimli satıcı satıyordu. Fiyat 154 küsurdu. Çok uygun gelince kaçırmayayım dedim. 8 kitap için çok uygun geldi fiyat bana. Sanırım %40 indirimle almış oldum. Dediğim gibi uzun zamandır seriyi takip ediyorum. Bu arada kitapların biri hasarlı geldiğinde Kitapzen hemen değişimini yaptı. Çözüm odaklı çalıştıklarını ve çok nazik olduklarını söylemeden geçmek olmaz. Tekrar teşekkür ediyorum. 

Sony MDRXB550APL.CE7 mavi kulaklık



Kurban bayramından önce D&R'dan güzel bir Philips kulaklık almıştım. 130 civarıydı fiyatı ve yaklaşık 1 aylık bekleyişimin ardından D&R dalga geçer gibi ürünü temin edemedikleri için siparişi iptal ve parayı iade ettiklerini mail ile bildirmişti. O günden sonra da bir daha hoşuma giden uygun fiyatlı bir kulaklık bulamamıştım. Hepsiburada.com indirimini görünce ufak bir araştırmayla bu çok tatlı Sony kulaklığı aldım. Kendisiyle şu aralar aşk yaşıyoruz. Cidden çok güzel. Kendisini 149 tl'ye aldım. Modeli Sony MDRXB550APL.CE7

LCWaikiki pamuklu tişört

21 Aralık en uzun gece olduğundan indirimleri de beraberinde getirdi. Ben de bu indirimleri tüm aileye tişört alarak kullandım :) LC Waikiki'nin pamuklu tişörtlerini seviyorum. Aslında ailecek seviyor ve kullanıyoruz ancak artık mağazalarda pamuklu tişört bulmak çok zor. Maksimum üç çeşit pamuklu tişört oluyor. Diğerleri maalesef genel olarak polyester. Polyester ürünleri alıp kullanmadığım için sürekli alışverişlerden elim boş dönüyorum bu aralar. Trendyol, Hepsiburada gibi siteler yardımıma koşuyor neyse ki :) Kendim için bu iki tişörtü seçtim ve gerçekten de çok güzeller. Yeşil tişört 14.95 tl, pembe tişört 19.95 tl. Yine çok memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Güvenemeyip alışveriş yapmaktan çekinen varsa gönül rahatlığıyla yapabilir. Her sorunu çözmeye çalışıyorlar. En çok alışveriş yaptığım site diyebilirim.

Hepsiburada'dan yaptığım alışverişlerden fazlasıyla memnunum. Özellikle kitap başı 1 tl kargo alması çok güzel. 50 tl ve üstü kargo bedava oluyor genelde ama bazen çok uygun fiyata bir kitap bulduğumda 1 tl kargo ödeyip o kitabı alabilmek güzel. Darısı diğer alışveriş sitelerinin başına diyeyim. Başka yazılarda görüşmek üzere. Hoşça kalın.

6 yorum:

  1. Başlangıç'ı aynı şekilde bende Efsane Cuma indirimlerinden %50 indirimle almıştım. Bence de fiyatı çok uygun :)

    YanıtlaSil
  2. Dan Brown kitabını merak ediyorum. İnşallah alıp okuyacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Beyda'nın Kitaplığı sık sık %50 indirimle satılıyor. İlla ki denk gelirsin :)

      Sil
  3. ortasına geldim kitabın neyse anlatmıyım ekşını kaçmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D :D spoiler vermeye karşıyız, keyifli okumalar olsun

      Sil