Temmuz - Biten ve Çöpe Giden Ürünler


Hemen hemen bir yıldır kozmetik-bakım yazısı yazmamışım. Kasıtlı yaptığım bir şey değildi ama fark ettim ki özlemişim :) Alışkanlıkla ara ara bitirdiklerimi kenara atmışım, gerçi arada çöpe gidenler de oldu. Yine de bu kadar ürün yeter bana diyerek yazısını yazayım dedim. 

Ürünlerin bazısını sonuna kadar kullandım ancak yaz temizliği yaparken süresi dolan bazı ürünleri ayırmıştım. Onları da hemen yazıya dahil ettim. Kullandığım ürünlerin süreleri konusunda oldukça hassasım. Zaman zaman tüm ürünleri elden geçirdiğim bir temizlik yapıyorum. Kalanlar bana yetiyor :) Şaka bir yana aklınızda tutmak zor geliyorsa bir ürünü ilk kez kullandığınızda üzerine ilk kullandığınız günün yer aldığı bir etiket yapıştırın. Bu şekilde tarihleri dolmuş mu kolayca anlayabilirsiniz.


Jane Iredale likit mineral fondöteni çok severek kullandım. Sürülünce verdiği hafif bronzluk fazlasıyla hoşuma gidiyordu. Cildimde aşırı kuruma olunca bir süre kozmetik ürünler kullanmayı bırakmıştım. O sırada bu güzel ürünü de kullanmadım ve sonra unutmuşum, bir köşede kalmış. Yaz temizliğinde elime gelince mecbur çöpe gideceklere ekledim. İlk fırsatta tekrar alacağım. Ben pek fondöten insanı değilim bu ürün daha çok renk veren nemlendirici gibi bir şey olduğundan tekrar alınacaklar arasına eklendi. 


Sephora ruju hiç bitmesin diye az az kullandım ama her güzel şey gibi o da bitti. Sevindirici olan durumsa artık Bursa'da Sephora mağazasının olması. Yenisini almak sorun olmayacak :) 

Pastel'in atmamak için oldukça fazla direndiğim ruju. Bu ruj için biraz süreleri aşmış bile olabilirim. Klasik rujlardan 24 numaralı bu rujun yenisini almak için arayışlarım sürüyor. Pastel'in sitesinde yok, umarım mağazalarda falan denk gelir.

Balmi lip balmı severek kullandım ama elimde çok fazla balm olduğu için tekrar almadım. Stoklarım bittiğinde alabileceğim bir ürün.

Rimmel Wake Me Up Göz Altı Kapatıcısı hakkında ne desem bilemiyorum. Çok fazla kullanma şansım olmadı çünkü ürünün sünger ucu koptu :D Bir açtım süngeri yok. Hala o anı hatırlayınca gülüyorum. Yine de burun yanı ve dudak kenarlarında kullanabildiğim kadar kullandım. Zaten göz altlarım için yeterli gelmemişti ve çizgilere doluyordu. Çok daha iyi kapatıcılar varken bunu tavsiye etmiyorum.

Loreal Lumi Magique Aydınlatıcı son zamanlardaki favorim. Yoğun makyaj yapmayı sevmiyorum. Göz altlarımda morluk yok, bu yüzden kapatma özelliği çok yüksek bir şey istemiyordum. Uzun zamandır yorgun görünümü azaltacak bir ürün arıyordum. Bu aydınlatıcı bana aradığım her şeyi verdi. İlk kullanımda memnun kalınca hemen yedekledim. Kapatıcı özelliği pek yok ama muhteşem bir aydınlatıcı olduğunu söyleyebilirim. Ben sadece göz altlarımda kullanıyorum ama siz aydınlatmak istediğiniz diğer bölgelerde de kullanabilirsiniz. Yazısı en kısa zamanda gelecek.


Ceradolin losyonu yaklaşık iki yıldır yaz kış kullanıyorum. Kuru cildim için muhteşem bir ürün. Yıllarca kullanacağımı düşündüğüm bir ürün. Su bazlısını tercih ediyorum çünkü yağ bazlı olanı sürüp dışarı çıkmalık değil. Su bazlısı hemen cilt tarafından emiliyor. Kuru cildinizden şikayetçiyseniz Ceradolin'i mutlaka deneyin.

Vivatinell Enjoy Güneş Kremi, içinde biraz daha ürün olmasına rağmen son kullanma tarihi dolduğu için çöpe gitti. Kullandığımda memnun kalmıştım. Yağlı ciltli olanlar pek memnun kalmamış ancak kuru ciltliyseniz tavsiye edebilirim.

Yves Rocher'nin Yüz Ferahlatıcı Spreyi'ni yedekli almıştım, 2.'si de bitmek üzere. Yaz aylarının vazgeçilmez ürünü. Buzdolabında durursa çok daha güzel oluyor. 


İpek'in pamuklarını hiç kullanmamıştım. Kare makyaj temizleme pedleri oldukça kullanışlıydı. Boyutları büyük olduğu için çok daha az pamukla tüm makyajımı temizleyebildim. Şimdi de yuvarlak pedleri kullanıyorum ve onlardan da memnunum. Çok fazla markanın makyaj temizleme pedlerini kullanmış biri olarak en iyisinin bu pamuk olduğunu söyleyebilirim. İnanılmaz bir yumuşaklığı var.

Gelelim Rituel de Beaute Burun Bandı meselesine. 2 yıl önce bu burun bandını almış, ilk kullandığımda da yazısını yazmıştım. Gel zaman git zaman blogun en çok okunan yazılarından biri oldu. 2 yıldan beri sürekli kullanıyorum. Daha önce denediğim birçok markadan daha iyi sonuç elde ettiğimi söyleyebilirim. Zaten ürünü alıp doğru şekilde kullanan herkes çok memnun. Fiyatı 4.95 tl idi yanlış hatırlamıyorsam. Yakınınızda Bim varsa bu ürünü hemen alabilirsiniz.

Cyrene Shea Yağı, yıllarca kullandım. Dudak ve yüz nemlendirmede, topuk ve dirseklerimde, ufak yaralanmalarda yaranın üzerine açıkçası aklıma ne geldiyse her yerde denedim. Ancak geçen gün fark ettim ki koku oluşmaya başlamış, kötü kokmuyor aslında ama emin olamadığım için çöpe atmak zorunda kaldım. İlk fırsatta yeniden alınacak.


Nevacare Nutritive 2 Fazlı Acil Bakım Sıvı Saç Kremi, bugüne kadar kullandığım en güzel saç ürünüydü. Ben ince telli saçlara sahip olduğum için saçlarımı taramadan önce mutlaka bu tarz bir ürün kullanıyorum. Tekrar almak için araştırmalarım sürüyor. Güvenilir bir alışveriş sitesi bulduğumda mutlaka yazıyı güncellerim. Ürünün yazısı için TIK

John Frieda Hacim Veren Şampuan, beni hayal kırıklığına uğratan ürünlerden biri. Aylardır kullanıyorum ancak hacimle ilgili hiçbir sonuç yok maalesef. Temizlemesi çok güzel. O açıdan çok memnunum ama vaatlerini yerine getiremiyor. Bu yüzden stoklarımı bitirince değişiklik yapacağım.

Otacı Kolay Tarama Spreyi memnun kalmadığım bir üründü. İlk olarak beni kokusu rahatsız etti. Koku hassasiyeti ve alerjisi olan bir insanın kullanamayacağı bir ürün. Zar zor yarısını kullandım, kalan ürünü de döktüm :(


Nivea Invisible Black & White Clear Deodorant, muhtemelen onlarca şişe kullanmışımdır. Çok memnundum ancak hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalara geçme çabam sebebiyle bir süredir Nivea almıyorum. Stoklarımı bitirdim ve şu an Rossmann'dan aldığım Isana deodorantları kullanıyorum. Aşırı memnunum. Aklınızda bulunsun :)

Emotion Deodorant'ı özel olarak almadım. Bir ürünün yanında hediye gelmişti bana. Kokusu muhteşem. Ne yazık ki biten ürünler arasında yerini aldı. Marka araştırmasından sonra tekrar alınacak ürünler arasına alabilirim bu deodorantı.

Avon'un bu Mrs. Frosty Banyo Köpükleri'nden tarçın elma olanını almıştım ancak kokusunu hiç beğenmedim. Artık bozulduğu için mi öyle kokuyordu yoksa kendi kokusu mu öyle bilemiyorum. Hiç kullanmadan döktüm. Avon'un normal duş jellerinden ve banyo köpüklerinden şaşmamak gerek.

Çok severek kullandığım bir ürün daha. Seranem Vücut Bakım Şampuan'ı. Hafif kokusu, banyo sonrası vücutta bıraktığı his muhteşem. Tekrar almayı çok istiyorum ama fiyat olarak biraz pahalı. Şöyle esaslı bir indirime denk gelirsem sağlam bir stok yapacağım :) 

Benim son aylarda severek ve sevmeyerek kullandığım ürünler bunlardı. Bitirdiğim ürünleri çok biriktirmeden inşallah her ay bitenler yazısı yazmayı düşünüyorum. Bu ürünlerden birini kullandıysanız sevip sevmeme durumunuzu yorum olarak yazabilirsiniz. Böylece daha doğru sonuçlara ulaşabiliriz :) Sevgiler.

0 yorum:

Yorum Gönder