Urban Care Tea Tree Oil & Keratin Saç Bakım Şampuanı - Yağlı ve Kepekli Saçlar İçin


Bir süredir kullandığım Urban Care'in yağlı ve kepekli saçlar için olan şampuanını yazmanın zamanı geldi. Şu an 2. kutuyu kullanıyorum. Oldukça memnunum. Umduğum her özelliğe sahip değil ama birçok açıdan olumlu düşüncelere sahibim.


Öncelikle temizlemesi çok iyi. Benim kepek sorunum yok o yüzden kepeğe karşı etkisi nedir bilemiyorum ama yağlı saçlar için temizlemesi çok iyi. Ben haftada bir gün saçlarıma yıkama öncesi Hc Hair Care Complex uygulayıp birkaç saat bekletiyorum. Sonrasında yıkama yapıyorum. Diğer yıkamalarda ise mümkün olduğunca bir şey uygulamamaya çalışıyorum çünkü yağlanma süresi daha uzun oluyor herhangi bir ürün kullanmadığım zaman.


Sadece şampuan kullanıldığında saçlar biraz çalı süpürgesi kıvamına geçebiliyor ama bunu da sıvı saç kremleri ile minimuma indiriyorum. Ve bu şekilde kullanmaktan oldukça memnunum. Benim için şampuanın tek eksisi saçlara hacim vermemesi. Tertemiz oluyor evet ama hacim konusunda çok başarısız bir şampuan. Bu yüzden farklı bir şampuan aldım. Elimdeki kutu bitince diğer şampuana başlayacağım. Eğer ondan da istediğim verimi alamazsam yine buna dönüş yaparım. Çünkü dediğim gibi temizlemesinden memnunum.


Urban Care, bol bol köpüren şampuanlardan değil. Bence bu olumlu bir özellik ama sizi ille de o şampuan köpürsün diyorsanız bu şampuandan kullanmayın. Ürün vadettiklerini veriyor. Saçı yağ ve kirden arınıdırıyor. Yağlanmayı geciktiriyor. Paraben içermemesi de artı bir özellik. Antibakteriyel özelliği ile saç köklerinin nefes almasını da sağlıyormuş. Saç yıkandığında saç derisinde bir ferahlama hissediliyor. İçeriğindeki çay ağacı yağına bağlıyorum ben bu durumu. Yine içeriğindeki keratin saça bakım yapıyor. Tek kötü yanı daha önce de yazdığım gibi hacim vermemesi. Onun dışında kullanılası bir şampuan. Benim Urban Care yağlı saçlar için şampuan hakkında söyleyeceklerim bu kadar. Başka yazılarda görüşmek üzere...

0 yorum:

Yorum Gönder