Avon Naturals Vücut Spreyleri


Herkese merhaba

Görseller gördüğünüz gibi geçen yaz çekilmişti ama yazısını yazmak bugüne kısmet oldu :) Ben neredeyse bir yıldır spreyleri kullanıyorum. Kış kullanımı yaz kullanımı gibi sık olmasa da genelde ferahlamak amaçlı kullanıyorum ve bazen bazı kokulara alerjim olduğundan parfüm sıkmak istediğimde kendimi avutmak için.



Üstteki görselde soldan sağa; orkide ve yaban mersini , zambak ve gardenya, kiraz çiçeği vücut spreyleri. Hepsi birbirinden güzel ama en sevdiğim orkide yabanmersini. Kiraz çiçeği direk kiraz kokuyor. Meyve kokularından hoşlananlar bayılır muhtemelen. Zambak gardenya diğerlerinden daha ağır gibi. Orkide yabanmersini ise dediğim gibi favorim kokmaya doyamayacağınız türden :)

Vücut spreyleri parfümler gibi değil tabii ki kısa süreli etkileri var. Ama ferahlamak amaçlı kullananları memnun edecektir.


Yaza adım adım yaklaştığımız bu günlerde indirimleri takip etmekte fayda var. Sık sık bu vücut spreyleri indirime giriyor. Almayı düşünenler için bu bilgiyi de vereyim. Şimdilik hoşça kalın :)

0 yorum:

Yorum Gönder