Kitap Ağacı 1. Bursa Buluşması Yapıldı


Herkese merhaba :) Pazar günü yapılan Kitap Ağacı Bursa etkinliğinden bahsetmek istiyorum. Kitap Ağacı nedir diye soranlar olabilir. Kitap Ağacı bir grup kitapseverin oluşturduğu bir topluluk. Zamanla tüm Türkiye'ye yayılan bu oluşum şehirlerde yapılan buluşmalar ile güzel arkadaşlıklara sebep oldu. Ben de pazar günü Bursa'daki arkadaşlarımla buluşup kaynaşma fırsatı yakaladım. Konu kitap olunca gün nasıl geçti anlamadık :)


Buluşmamız instagram, facebook ve twitterdan duyurulduğu üzere 11.00 da Sümbüllü Bahçe Konağı'nda idi. Önce Osmanlı kahvaltımızı ettik. Sonradan katılan arkadaşlarla 14 kişi olduk yanlış hatırlamıyorsam :) Hatta aramızda Kocaeli'nden gelen bir arkadaşımız bile vardı. O gün bizimle olması da bizi çok sevindirdi.


Konya'dan Sevgili Özgür'ün kendi kütüphanesinden bizim için gönderdiği kitaplar vardı. Bunun için artık gelenekselleşmiş olan çekilişimiz yapıldı. Bana da Abdülhak Şinasi Hisar'ın Boğaziçi Mehtapları isimli kitabı çıktı. İlk fırsatta okuyacağım kitaplar arasında yerini aldı :) Özgür'e burdan tekrar teşekkür ediyorum.


Gün boyu birbirimizi tanımaya çalıştık, bol bol fotoğraf çekindik. Kitaplardan konuştuk. Kitaplar kadar güzel olan bir şey varsa o da kitaplarla ilgili birileriyle konuşabilmek diye düşünüyorum. O gün bol bol konuştuk, değişik etkinliklerde tekrar bir araya gelmek için planlar yaptık. Çok eğlendik, güzel arkadaşlar edindik. Günün sonunda hepimiz mutlu bir şekilde ayrıldık.


Etkinlik günümüz için bize kitaplarıyla destek olan yayınevlerine de çok teşekkür ederim. Onlarla günümüz daha da güzelleşti. Feniks, Hyperion, Orkinos, Harlequin, Destek, Yakamoz Yayıncılığa ve Yazar Ahmet Karayün'e destekleri için teşekkür ederim. Ayten Abla'nın bizim için yaptığı ayraçlar da muhteşemdi. Ona da çok teşekkür ederim :)


Aşağıdaki fotoğrafı blog için özel olarak çektim diyorum ve yazıyı burda sonlandırıyorum :) Sonraki etkinliklerde umarım daha da büyümüş bir aile oluruz. Okudukça büyür insan diyor ve herkese mutlu günler diliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder