Bioblas Procyanidin Saç Dökülmesine ve Yağlanmaya Karşı Şampuan


Herkese merhaba

Blogumu takip edenler bilir doğru şampuanı bir türlü bulamamak gibi bir problemim var. Başlarken galiba bu sefer oldu, yeni arayışlara gerek kalmayacak diyorum ama kullandıkça ilk başta gözlemlediğim etki de ortadan kayboluyor.


Bioblas şampuanı kullanmaya başladığımda saçlarıma gözle görülür bir dolgunluk verdi. Çevremden de sık sık hangi şampuanı kullanıyorsun saçların çok güzel görünüyor sözlerini duydum. Saçlarım ince telli ve maalesef gür değil. Bu da çabuk bir şekilde sönükleşmesini sağlıyor. Çok çabuk yağlanması da cabası. Bioblas Procyanidin yağlanmaya karşı şampuan ile saçlarımın yağlanma süresini 2 güne getirdim. Cidden fark yarattı. Normalde saçlarımı sabah yıkasam akşamına yağlanma başlar. Bu şampuanı düzenli kullandığımda iki günü çok rahat geçiriyordum. Rahat derken hacimli bir şekilde demek istiyorum.

Bioblas Procyanidin Saç Dökülmesine ve Yağlanmaya Karşı Şampuanı 1 ay kullandıktan sonra saçımda aşırı dökülme başladı. Bu dökülmeyi direk şampuana yoramıyorum çünkü malum stres hepimizin baş düşmanı ve saç dökülmelerinin de genelde bir numaralı sebebi. Son zamanlardaki stres yoğunluğundan olabileceğini düşünsem de ne olur ne olmaz diyerek bu şampuana ara verdim. Ama kesinlikle belli bir zaman geçince tekrar kullanacağım çünkü hala Bioblas bitkisel formüllü şampuanın verdiği hacmi bulamadım. Şu an farklı bir şampuan kullanıyorum. Eh işte diyebileceğim bir şampuan. Dökülme probleminde de bir değişiklik yok. 


Bioblas şampuanla ilgili söylemek istediğim şeylerden biri de temizleme açısından çok başarılı olduğu. Hatta kullanırken fark ettiğim bir diğer şey şampuanı saçımda biraz beklettiğimde saçlarımın daha dolgun olduğuydu. Dökülmenin sebebini bulabilirsem ilk fırsatta yine Bioblas'a dönüş yapacağım. Benim gibi hacim sorununuz varsa ve saçlarınız çok çabuk yağlanıyorsa bu şampuanı deneyebilirsiniz. Ben tekrar kullanmaya başladığımda etkileri bu yazının sonuna güncelleme yaparak yazacağım.

Şampuanın içeriğinden bahsetmeden yazıyı bitirmeyeyim. Procyanidin, üzüm çekirdeğinden gelen bir antioksidandır. Bu madde, saçın dökülmesini azaltmasının yanı sıra saçların sağlıklı gelişmesini ve büyüme evresinin uzun sürmesini sağlar. Aynı zamanda B3 vitamini de sebum salgısını dengeleyip fazla yağlanmayı önler. Vitaminler ve minerallerle zenginleştirilmiş bitkisel serum sayesinde saç telleri daha kalın ve güçlü olur. En kısa zamanda dökülme problemini çözerek, memnun kaldığımda stokladığım bu şampuana dönmeyi umut ediyorum. Başka yazılarda görüşmek üzere... Hoşça kalın.

3 yorum:

  1. benim saçlarımı çok döktü bu ürün :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de dökülmeler oldu ama aynı zamanda verdiği hacim mükemmeldi. Hala o hacmi veren bir şampuan bulamadım :( Dökülme şampuanla ilgili olabilir o zaman. Tekrar dönmek konusunu biraz daha düşünmeli.

      Sil
  2. Merhaba, bloğunuz çok keyifli. Gezi yazıları ve internet kampanyaları ile ilgileniyorsanız bloğuma da beklerim.. Sevgiler..

    https://cekoslovakyalilar.blogspot.cz

    YanıtlaSil