Bursa Kitap Fuarı 2015


Herkese merhaba

Aşırı geç bir yazı olduğunun farkındayım ama fuar sonrası hastalanmam ve ardından telefonumun bozulması sonucu fotoğraflara anca ulaşabildim.


Her yıl fuarı iki kez ziyaret eder, alacaklarımı alırdım. Bu yıl farklı bir deneyim olsun diye düşünerek fuarda çalıştım. Yabancı Yayınları standındaydım. Eğer o standtan alışveriş yaptıysanız benden almış olabilirsiniz :)

Başından sonuna kadar çok keyif aldığım değişik bir deneyim oldu benim için. Son güne kadar tabii ki. Son gün alerjim coşmuştu ve günü nasıl geçirdiğimi hiç bilmiyorum. Eve geldiğimde ateşim vardı ki ben ateşlenmem normalde. Şifayı kapmışım işte bir şekilde. 3 hafta falan sürdü iyileşmem. Neyse son gün dışında çok keyif aldım diyeyim :) Her şeye rağmen kitap seven, okuyan insanlarla bir arada olmak çok güzel.

Peki bu yıl kitap alışverişi yapmadım mı? Tabii ki yaptım. Ortalık sakinleşince dolaşma fırsatı buldum ve çok almak istediğim kitapları aldım. 3 aydır kitap almıyorum. Kütüphanemde aylardır duran kitapları bitirmeden yenisini almak yok diye kendime söz verdim. Sözümü de fuar alışverişi dışında tuttum bugüne kadar :)



Üstte görsellerde gördüğünüz gibi merak ettiğim ne var ne yoksa aldım. Şu ana kadar büyük çoğunluğunu okudum bile :) Kalanları yavaş yavaş okuyacağım artık.

5.5 yıldır blog yazıyorum. Hiçbir zaman blogger kimliğimle gitmedim o fuara ama keşke önceki yıllarda yapsaymışım bunu. Gerçi yine gittim denemez çünkü herhangi bir duyuru yapmadım sosyal ağlarda ama haber alan arkadaşlar olmuş ve ziyaretime geldiler. Aşırı mutlu oldum. Onun dışında Bursalı blogger arkadaşlar ve şehir dışından gelen blogger arkadaşlar ile tanıştım. Standtan pek çıkamadığım için imza günlerine katılamadım ne yazık ki.

Instagramdaki Yorumcu Cadı yani sevgili Melike ile tanıştık. Kısa da olsa sohbet etme imkanı bulduk. GKK Blog Turlarından Kitap Kokusu blogunun sahibesi sevgili Hilal ile ve Veranın Rüya Kitaplığı blogunun sahibesi sevgili Ecrin ile tanıştık. Umarım tekrar bir araya gelip uzun uzun konuşma fırsatı buluruz. Kısa bir süre de olsa aynı turda yer aldığımız Gizem ile resmen tanışmış olduk. Kendisi Dracula's House blogunun sahibesi :) Yine aynı standta çalıştığımız ve eğlenceli bir 9 gün geçirdiğimiz Semra, Hülya, Sercan. Sercan aynı zamanda Kalbi Kitapla Atan Çocuk blogunun sahibi. Bol bol konuşup, güldük :) Yine fuara geldiğinde ziyaretime gelen Hayata Dair blogu sahibesi çok sevgili arkadaşım Aycan. Kitap Ağacı Bursa üyeleri arkadaşlarımız, fuar etkinliğinin olduğu gün ve sonrasındaki günlerde beni ve Pegasus Yayınları standında çalışan Esin'i yalnız bırakmadılar. Her gelen kişi ile mutlu olduk :) 

Malum imza günlerine katılamadım ve görüşmek istediğim birçok yazarla görüşemedim :( Sağ olsun Deniz Kızları Okuma Etkinlikleri'nden Okuryazar blogunun sahibesi ve Romantik Oyun kitabı yazarı Elif birkaç kitabımı benden alıp imzalattı. O yoğun tempoda onunla yüz yüze gelip tanışmak, konuşmak çok keyifliydi. Umarım yakında daha güzel bir buluşma yaparız. Yine standı ziyarete gelen yazar İlknur Birdal ile tanıştık. Satılık'ın turunu yapmıştık hatırlarsanız. Tur kapsamında söyleşi yapmıştım kendisiyle ve yüz yüze tanışmaktan da çok memnun oldum. Yine standta imza günleri olan Meral Kır ve Nehir Erdem ile tanışmak keyifliydi. İkisi de çok pozitif, güleryüzlü idiler. 

Uzun zaman olduğundan yazmayı unuttuğum arkadaşlar olmuş olabilir ama kusura bakmayın olur mu? Söz seneye nasip olursa hemen yazacağım fuar yazımı :) Fuardan kareler ile yazımı bitiriyorum malum uzun zaman geçince ilk günkü kadar net olmuyor her şey. Muhtemelen yazmayı düşündüğüm bir sürü şeyi unuttum :)






2 yorum:

şeyma caran dedi ki...

Bu sene ki fuarda da Yabancı yayınlarında mı çalışacaksın ? :D

masum inciler dedi ki...

Bu seneki fuarda çalışıp çalışmayacağım net değil. Eğer çalışırsam instagram hesabımdan duyururum ☺

Yorum Gönder