Garnier'den Yılın Ürünü - Kafeinli Göz Roll-on

Garnier’den Devrim Yaratan Bir Ürün: Yeni KAFEİNLİ GÖZ ROLL-ON

• Avrupa’nın Bir Numaralı Göz Bakım Kremi
• Avrupa’da Yılın Ürünü Seçildi
• İngiltere’de Her 15 Saniyede Bir satıyor


Geçtiğimiz hafta bir lansmanla tanıtılan kafein içerikli “Roll-on Göz” ürünü, gözdeki torbaları ve halkaları azaltmaya yardımcı oluyor.



Torbalar için

Kafein, mikro sirkülasyonu (göz altındaki kan dolaşımını) arttırma özelliği ve yprgunluk karşıtı etkisi ile bilinir. Garnier Kafeinli Göz Roll-On’un formülündeki kafein, göz altı torbalarını indirmeye yardımcı olmak için özenle seçilmiştir.

Halkalar için

Garnier, estetik masaj tekniklerinden esinlenerek ilk defa bir göz bakım ürününde roll-on teknolojisini kullandı. Şişkinlik giderici masaj uygulaması yapan, serinlik veren bilye ile göz altı halkalarının görünümü azalır. Ayrıca nemlendirici jel formülün içerdiği üzüm anti-oksidanları göz altınıza sağlıklı bir ışıltı kazandırır.

SONUÇ
Göz altı torbaları ve halkaları azalır:
Torbalar………-%12 azalır.
Halkalar………-%11 azalır.
4 haftada gözle görülebilir sonuç! Daha dinç bakışlar!
50 bayan üzerinde 4 hafta süre ile yapılan klinik test sonucu.

Kafeinli Göz Roll-On’u hem bayanlar hem de erkekler rahatça kullanabilir, gün içinde tekrar kullanmak için çantalarında taşıyabilirler.

Önerilen tüketici fiyatı: 14,99 TL’dir.

*Alıntıdır*

Ben bu ürüne bayıldım gerçekten yılın ürünü olmayı hak etmiş. Biz bayanlar göz altı torbalarını hep sorun ederiz. İşte bizim için çıkmış bu ürün. Çok yaratıcı buldum ben ve hemen aldım. Şu an kullanıyorum ve oldukça memnunum.

0 yorum:

Yorum Gönder