Sevgili Küçüğüm - Julie Cohen / Yurtdışı Yorumlar ve Kapaklar

Selam millet

Etkinlikte sona yaklaşırken yurtdışı kapak ve yorumlara bakalım istedik.

Birbirinden güzel kapaklarla basılmış çeşitli ülkelerde ama ben en çok bizimkini beğendim :) Yine orijinal kapaklardan biri kullanılmış bizde de. 





Şimdi de yabancı yorumlara bakalım.

---

Bu kitap güzel ve zekice yazılmış. Eğer masum ve sevimli bir kitap arıyorsanız kesinlikle okumanız gerekiyor.

---

Kesinlikle güzel kitap; güzel bir şekilde yazılmış, karakterler güzel, arka plandaki hikaye çok güzel. Yeterince yazılmayan bir konu, hislere dokunan kışkırtan bir kitap. 2 günde okudum, sayfaları hızlıca çevirdim.

---

Karakterleri beğendim ve hikayeyi inandırıcı buldum. Ailem olduğu için şanslı hissetmemi sağladı.

---

Sevdim. Belki yarı pratik bir son ama hikayedeki rol değişimini sevdim, adam bebek için çaresizken kadın pes etmek istiyor. Kesinlikle okunmaya değer.

---

Taşıyıcı annelikle ilgili problemler ve bunun ilişkiler üzerindeki etkisi hakkında kolay okunan bir kitap.

---

Bu gerçekten berbat bir kitap.

2 yorum:

Beyaz dedi ki...

Çok merak ettim gerçekten bu kitabı ve ilk burada görüyorum. Araştırıp ,bulup okuyacağım en kısa zamanda...

masum inciler dedi ki...

Merhaba yeni çıkan bir kitap ama okuduğuna değecek türden :)

Yorum Gönder