Bursa'dan Yağmurlu Bir Sonbahar Akşamı


Bugün bazı işlerimi halletmek için Heykel tarafına gittim. Hava kapalıydı ama birdenbire bu kadar yağabileceğini düşünmemiştim. Hediyelik eşya bakmak için bir mağazaya girdim, çıkarken deli gibi yağan yağmuru fark ettim. Nasıl birden bu kadar hızlı başladı anlamadım, yazın sıcaklarından yağmuru unutmuşuz sanırım. Bana çok iyi geldiği kesin. Şemsiyem olduğu halde eve doğru yürürken şemsiyemi açmadan yağmurun tadını çıkardım. Tabi hafiflemişti bu sürede, ilk yağdığında mümkün değildi zaten şemsiyesiz yürümek, neyse kafanızı dinlemek için biraz ıslanın, bu yağmurlu günlerin kıymetini bilelim.

2 yorum:

  1. Uff bize gelmedi gitti bu sonbahar. Bende ıslanmak istiyorum artık.


    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bize de bi günlük gelmiş herhalde :) bugün yağmadı hiç

    YanıtlaSil